Gå til innhold

BK: Get your as in gear !!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en betrakter som ikke kjenner til hverken personen på bildet eller forholdene arbeidsplassen din så fungerer formidlingen i forhold til tittel og bildebeskrivelse dårlig. Det jeg ser er en dame med hjelm og solbriller - hverken mer eller mindre. Det er ingenting i bildet som forteller noe som helst om action.

Lenke til kommentar

Flott illustrerende bilde som vanlig, i allefall for oss som vet litt om hvordan arbeidsplassen din er :) Og tittelen synes jeg ikke er så viktig som formidlingen i et bilde. Det skal i grunn ikke være nødvendig med en beskrivelse. Og det synes jeg ikke dette bildet krever :)

Lenke til kommentar

For en betrakter som ikke kjenner til hverken personen på bildet eller forholdene arbeidsplassen din så fungerer formidlingen i forhold til tittel og bildebeskrivelse dårlig. Det jeg ser er en dame med hjelm og solbriller - hverken mer eller mindre. Det er ingenting i bildet som forteller noe som helst om action.

For å presisere: det er formidlingen jeg ikke synes fungerer spesielt godt her, det er et snapshot av en dame i arbeidsantrekk, utover det formidler bildet ingenting.

Lenke til kommentar

He he he, ja, det kan man si :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...