Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Get your as in gear !!!!!!!!!!!!! :) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 kult... ha en fin natt,smil Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 For en betrakter som ikke kjenner til hverken personen på bildet eller forholdene arbeidsplassen din så fungerer formidlingen i forhold til tittel og bildebeskrivelse dårlig. Det jeg ser er en dame med hjelm og solbriller - hverken mer eller mindre. Det er ingenting i bildet som forteller noe som helst om action. Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Flott illustrerende bilde som vanlig, i allefall for oss som vet litt om hvordan arbeidsplassen din er Og tittelen synes jeg ikke er så viktig som formidlingen i et bilde. Det skal i grunn ikke være nødvendig med en beskrivelse. Og det synes jeg ikke dette bildet krever Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 For en betrakter som ikke kjenner til hverken personen på bildet eller forholdene arbeidsplassen din så fungerer formidlingen i forhold til tittel og bildebeskrivelse dårlig. Det jeg ser er en dame med hjelm og solbriller - hverken mer eller mindre. Det er ingenting i bildet som forteller noe som helst om action. For å presisere: det er formidlingen jeg ikke synes fungerer spesielt godt her, det er et snapshot av en dame i arbeidsantrekk, utover det formidler bildet ingenting. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 For en betrakter som ikke kjenner til hverken personen på bildet eller forholdene arbeidsplassen din så fungerer formidlingen i forhold til tittel og bildebeskrivelse dårlig. Det jeg ser er en dame med hjelm og solbriller - hverken mer eller mindre. Det er ingenting i bildet som forteller noe som helst om action. He he he, ja, det kan man si Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Regner med at ei grepa og tøff dame i denne posisjonen i et sådant miljø også har en god porsjon humor som undertone! Grei formidling dette, men finner det vanskelig å komme med konstruktiv kritikk her...! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg