Lars Mathisen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Need for speed Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt kveldslek med photoshop Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 kul lek dette,blr bta syns jeg da,god natt Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Herlig. dette liker jeg. Du er god Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Veldig bra manipulasjon Flott ide som er godt gjennomført. Det eneste som ikke virker helt autentisk, er at han "kjører" på siden av vegen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ok bilde, men hva med å holde seg på veien...(det er vel forresten ikke så enkelt i den farten)? 3'er! Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjempeide - kreativt og + poeng for etterarbeidet. Kombinasjonene av farts effekten, lyset og nordlyset, er meget, meget bra. Med den farten der, på slea føre, bærer et rett ut i uløkka. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Knallbra, rett og slett. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Tusen takk, alle sammen Moro å dra litt i PS-spakene inni mellom! Veien er nevnt... Er det ikke slikt at en god råvare er 90 % av jobben? Hadde desverre ikke bilde som matchet bedre, og veien klarte jeg ikke å få til noe bedre (enda). Kan fortelle litt om fremgangsmåten: Nordlysbildet er et panorama av 5 bilder tatt på høykant og etterbehandlet i PS. (Exif: f/2.2, 13 sek, 24mm, ISO 1600) Cupé-bildet er tatt i fart nattestid håndholdt på en belyst veistrekke (Exif: f/3.5, 1/30 sek, 24mm, ISO 6400) Denne er først behandlet for seg selv. Deretter har jeg kopiert over layeret, skalert dette og penslet bort ruta. Har lagt litt motion blur på cupéen for å skape intrykk av bevegelse. Har også klonet farts- og turtallsmåleren slik atfarta blir mere "riktig". På nordlyslayeret har jeg brukt radial blur for å skape zoom-effekten. Jeg konverterer stort sett layeret til "smart objekt" for å kunne gå inn å gjøre forandringer underveis. Mulig det finnes andre, enklere måter å gjøre dette på...? I så tilfelle tar jeg gjerne mot tips Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Herlig manipulasjon , men du mister førerkortet med den farta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg