AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hei. Jeg skriver dette innlegget fordi jeg nå ser at enkeltgrupper rotter seg sammen på nettverksiden «Facebook» og rett og slett mobber folk for å bekrefte sin egen sosiale status i nærmiljøet sitt. Dette har pågått i noen uker, og det har vært kraftig mobbing. Jeg ser ulike statusoppdateringer, bilder eller annet blir fjernet som en følge av det disse gruppene bedriver. Jeg synes det er en skammelig atferd og spørsmålet mitt er hvordan vi skal få stoppet dette. Det er ingen konkret fasit på hva slags mobbing det er, men det er definitivt uthenging. Heldigvis har ikke jeg blitt utsatt for noe slikt ennå. Noen andre som opplever det samme? Postet av anonym: b5933a8b6579fee36f8ebfc33bee0b8c Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Opplever kun uskyldige morsomheter på andres bekostning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen andre som opplever det samme? Postet av anonym: b5933a8b6579fee36f8ebfc33bee0b8c Jeg er onkel til ei jente som ble mobbet på skolen og fortsatte på facebook. Det "fine" med facebook er at da har man bevis for at det er mobbing av personen. Så de tok kontakt med lærer ,helsesøster og andre folk som har med personalkontakt. Dette ble løst ved å snakke med mobberen og advart at hvis dette fortsetter, vil det få store konsekvenser med denne mobberens videre framtid. Dette er noe flere burde gjøre mener jeg,hvis en skal få slutt på mobbing,så må mobberen innser hva han gjør og ikke skal slippe unna. Postet av anonym: 1136055b4570edaa70913a84e4f6a856 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kjenner jeg er svært glad for at facebook og nett generelt ikke var stort på hjemmefronten da jeg vokste opp og ble mobbet. Jeg har heldigvis ikke opplevd det samme som TS og skulle jeg ha gjort det hadde jeg nok prøvd å hjulpet/støttet opp personen som ble mobbet.. hadde ikke bare sittet der å observert. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kontakt facebook om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå