wowwow Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 sorry mente ikke og spame men det finnes folk der ute som har lyst til og joine en wow klan det vet jeg Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Denne tråden blir nok stengt ganske snart hvis reglene skal følges. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Denne tråden blir nok stengt ganske snart hvis reglene skal følges. Hvorfor må du egentlig svare på denne posten? Moderatorene klarer seg fint selv, og de har sagt gang på gang at man skal sende en PM hvis man vil melde fra om noe. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skulle jeg ikke? Tråden følger ikke reglene men ingen moderatorer har stengt den enda slik de pleier å være så rask med.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skulle jeg ikke? Tråden følger ikke reglene men ingen moderatorer har stengt den enda slik de pleier å være så rask med.... Det er det vi har PM til. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skulle jeg ikke? Tråden følger ikke reglene men ingen moderatorer har stengt den enda slik de pleier å være så rask med.... Det er det vi har PM til. du kunne også sendt pm... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hvorfor skulle jeg ikke? Tråden følger ikke reglene men ingen moderatorer har stengt den enda slik de pleier å være så rask med.... Det er det vi har PM til. du kunne også sendt pm... Tenk om jeg allerede har sendt en PM, men at den ikke har blitt behandlet ennå! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Denne tråden er dødsdømt... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 World of Warcraft hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ok, da er det ikke noe for meg...eg suger i multiplayer :oops: Lenke til kommentar
userfamily Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 eg har fått en Feilmelding I Nt -Myndighetsystem å noe med CRP å at Pc må restarte så går d en liten timer fra 1.00 å ned til 0 så starter den på nytt vet dette e off topic men kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 eg har fått en Feilmelding I Nt -Myndighetsystem å noe med CRP å at Pc må restarte så går d en liten timer fra 1.00 å ned til 0 så starter den på nytt vet dette e off topic men kan noen hjelpe meg? les denne tråden: http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=138616 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hater wannabe moderatorer. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jo mer dere svarer til denne tråden, jo lenger blir den stående høyt på forumlistene. Bare ikke svar på tråden, enkelt og greit. Jeg vet jeg er litt hyklerisk nå, men det er viktig at folk forstår dette. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Må bare svare: Til trådstarter; dette er andre gangen du starter en lignende tråd, og hver gang maser du enda verre, og bumper postene, jeg har tenkt til å spille wow 36 timer i døgnet når det kommer, men har ikke tenkt til å bli med i en useriøs klan, som du får den til å virke som... i hvert fall ikke når man bør kunne spansk Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hater wannabe moderatorer.ja, det finnes alltid noen prektige nerder... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Å si fra har ikke noe med "Wannabe moderatorer" å gjøre. Moderatorene på dette forumet klarer tydeligvis ikke å håndtere alt og det er bare bra at noen av brukerne sier fra og at de som gjør noe feil får beskjed så de tar seg sammen eller retter feil Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Å si fra har ikke noe med "Wannabe moderatorer" å gjøre. Moderatorene på dette forumet klarer tydeligvis ikke å håndtere alt og det er bare bra at noen av brukerne sier fra og at de som gjør noe feil får beskjed så de tar seg sammen eller retter feil Greit nok, men liker det ikke fordet. Kommentarer som "Du er så bannet.", "Denne tråden blir snart stengt." osv. er av sorten jeg ikke liker... nåvel.. nok om det. Er faktisk noen av moderatorene som er smarte nok til å få seg litt søvn, så de refs for det. I tillegg så er det sommerferie. Eller var.. Noen har det vel forsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg