Gå til innhold

Erfaring med Las Vegas i Februar?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å ta turen til California og Las Vegas i Februar. California har jeg vært i, og det er helt ok varme på den tiden.

MEN, jeg vet ikke hvordan det er i Las Vegas. Og jeg har hørt at det er den våteste mnd i året, i tilegg til at det blir ganske kaldt i ørkenen om vinteren.

Så er det noen som har vært der på denne tiden? Er det ikke like futt i byen på den tiden som på varmere tider av året?

Har jo egentlig mest lyst å få med meg Las Vegas i solsteik (men det har jeg ikke råd til, er så mye dyrere for flybilletter om sommeren).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt å ta turen til California og Las Vegas i Februar. California har jeg vært i, og det er helt ok varme på den tiden.

MEN, jeg vet ikke hvordan det er i Las Vegas. Og jeg har hørt at det er den våteste mnd i året, i tilegg til at det blir ganske kaldt i ørkenen om vinteren.

Så er det noen som har vært der på denne tiden? Er det ikke like futt i byen på den tiden som på varmere tider av året?

Har jo egentlig mest lyst å få med meg Las Vegas i solsteik (men det har jeg ikke råd til, er så mye dyrere for flybilletter om sommeren).

Har bodd der og kan si at du skal være utrolig uheldig om du skulle komme borti regn på den tiden. Det regner mest om sommeren (noe om monsum, vet faktisk ikke hvordan jeg skal forklare det på norsk).

Det er alltid futt i byen og utelivet, det er nesten mer liv der når det ikke er så varmt så du trenger ikke bekymre deg. Jeg mener ikke at det skal være så kaldt i Februar, tror ikke du vil trenge noe annet en enn vanlig genser utendørs. Husker godt at jeg i begynnelsen av april allerede var ute i shorts og badet i bassenget, men det er rundt midten av februar-starten av april at våren for alvor kommer så det varierer jo. Selv ikke i desember har jeg brukt utejakke der nede så det sier vell sitt..

At det er er behagelige temperaturer er bare en fordel hvis dere vil utforske hoover dam, red rock eller grand canyon. Kos deg, du kommer til å ha det helt konge!

Endret av leonthine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...