jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Green Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, grønt er skjønt. Så da drar du til med en meget grønn skog hvor linjene som lages av trærne kommer godt frem og skaper en slaks stolpeeffekt innover. Også kuttes dette over av en ledning som egentlig irriterer meg noe men som samtidig gjør meg innvolvert. Ja, så da liker jeg dette og (merkelig nok) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, grønt er skjønt. Så da drar du til med en meget grønn skog hvor linjene som lages av trærne kommer godt frem og skaper en slaks stolpeeffekt innover. Også kuttes dette over av en ledning som egentlig irriterer meg noe men som samtidig gjør meg innvolvert. Ja, så da liker jeg dette og (merkelig nok) Tusen takk Øystein for lang hyggelig komentar,så bilde mitt med nye øyne via beskrivelsen din, ja det ble grønt er skjønt,måtte bare ha det siste grønne før alt er grått snart... så en fargerik dag i skogen,og maler her og lufting av hunder blir det nå... så sove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Et spesielt og plasmaaktig inntrykk! Helt ok dette ja! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg