Mushroom89 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Så var det på`n igjen, med den første kjærestegaven til typen som jeg har vært sammen med i et halvt år. I mine tidligere forhold har jeg gitt kjærestene mine litt sånn typisk "søte jentegaver", dvs en bamse med hjerte, gavekort på massasje, et klissete kort og alt det typiske greiene. Men nå er jeg litt eldre og ikke så fjortiss lengre, og føler at det kanskje ikke er helt meg. Men så er det så vanskelig å vite hva gutter egentlig vil ha. Så mitt spørsmål er om dere egentlig foretrekker koselige kjærestegaver, eller setter dere mer pris på noe dere har mer bruk for? Og har dere noen forslag, eller eksempler på gaver dere ble veldig glade for? ^^ Jeg vet alle gutter er forskjellige - (i tilfelle noen skulle ha et stort behov for å påpeke det), men greit med noen synspunkter. Lenke til kommentar
Populært innlegg Randomizer Skrevet 16. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. oktober 2011 Blowjob. 19 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 kjøp noe som varer og er nyttig. gaver jeg ahr fått som jeg har satt pris på er bla.a lommekniv, klokke Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Blowjob. Klippekort på grisete ting som du til vanlig finner for nedverdigende. 7 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Blowjob. Klippekort på grisete ting som du til vanlig finner for nedverdigende. Genialt! 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Åltså fyren har vell en hobby av et slag, kan kjøpe noe som passer til dette? Eller som sagt tidligere i tråden, noe man har bruk for, lommekniver, klokke, lommelykter (av kvalitet!). Klær er jo også et alternativ. Er selv 17 år gammel, så er sikkert ikke så langt i fra deg i alder, så slike ting er det gøy å få for meg! Men viss du har ubegrenset med penger så er selvsagt ipad 2 helt fantastisk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kjøp et spill eller en film. De aller fleste gutter liker det. Og jeg tror også de fleste blir veldig skuffet om de får en bamse eller et kort. De tør bare ikke si det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Bare så det er klart, pluss på blowjob her uansett hvem som gir råd. Over til de virkelige gavene: - Billetter til en konsert med en gruppe han liker - Billetter til en fotballkamp eller et annetn arrangement dersom han er sportsinteressert - Ipad/mobil/PS3/uansett teknologi dersom han liker det - Klokke - Gi han en gave ved å kjøpe deg selv noe stilig undertøy - Og mye mer... Endret 16. oktober 2011 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 TV, Steroanlegg, Bil, PC, Kamera, Det er mange muligheter. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Blowjob. Klippekort på grisete ting som du til vanlig finner for nedverdigende. i second dat! Endret 16. oktober 2011 av supercz Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Når det kommer til teknologi er det viktig å ikke kjøpe noe han ikke liker. Med andre ord finn ut hva han har lyst på først. Lenke til kommentar
Mushroom89 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er ikke helt komfortabel med å skulle gi han en gave i form av meg selv i undertøy eller noe. Føles litt teit for meg. Han trenger heller ikke å ha bursdag for å få blowjob. Dessverre blir nok ipad og sånt litt for dyrt i denne omgang. Tenker sånn 1000-1500. Grunnen til at jeg trenger litt tips er at han her er så innmarri vanskelig når det kommer til sånt! Han har egentlig ingen veldig spesielle interesser. Han liker fotball da, men jeg har allerede sett på billetter til kamp med hans favorittlag, men de spiller bare i Trondheim før jul, og det er midt i eksamenstida, og da er han så stressa at jeg tror ikke han hadde klart å slappe av med en tur til Trondheim. Ellers hadde det vært kult. Eller går det an å bestille billetter til noe langt frem i tid? Har litt lite peiling på fotball. Jeg har også sjekka konserter, men det er ikke noe for han fremover. Også ser han ikke på NOE på tv, så det er ikkeno show jeg kan skaffe billetter til. Og jeg shoppa med han i sommer, og da likte han nesten ikkeno av det jeg fant frem, så det er så skummelt med klær også. Og han driver ikke med noe spill, bare laster ned filmer. Han har en klokke han er fornøyd med. HUFF Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Dersom han ikke trenger å ha bursdag for å få en blowjob, gi faen i å gi han noe, livet hans er allerede en fest. 8 Lenke til kommentar
Mushroom89 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Haha Okei, hittil har jeg kommet på noen alternativer, men er ikke heelt fornøyd kanskje: - Digital bilderamme, og fikse noen bilder til han av meg og han og vennene hans. Han har jo ingen bilder der han bor. - Pulsklokke? Jeg er litt usikker, men jeg troor han en gang sa at han ville ha det - Litt fancy lommebok. Han bruker bare en kortholder nå... Men det er kanskje mer praktisk for gutter. - Ipod nano (eller liker ikke gutter flest den? Tror faktisk han har en dritgammel ipod). - Skulderveske? - Vintersko som er litt "penere", til når han skal ut eller noe, nå har han bare sånne fjellsko-aktige sko. Endret 16. oktober 2011 av Mushroom89 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 gå for sko og en blowjob maraton Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Av alternativene der ville jeg ha valgt sko. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha Okei, hittil har jeg kommet på noen alternativer, men er ikke heelt fornøyd kanskje: - Digital bilderamme, og fikse noen bilder til han av meg og han og vennene hans. Han har jo ingen bilder der han bor. - Pulsklokke? Jeg er litt usikker, men jeg troor han en gang sa at han ville ha det - Litt fancy lommebok. Han bruker bare en kortholder nå... Men det er kanskje mer praktisk for gutter. - Ipod nano (eller liker ikke gutter flest den? Tror faktisk han har en dritgammel ipod). - Skulderveske? - Vintersko som er litt "penere", til når han skal ut eller noe, nå har han bare sånne fjellsko-aktige sko. Ikke lommebok, og HVERTFALL IKKE skulderveske. Resten av alternativene er jo greit gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå