Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fra flørting/roting/"dating" til FORHOLD?

Anbefalte innlegg

Hei.

Orker ikke gjøre denne posten veldig lang.

Saken er alså den at jeg den siste tiden har fått veldig god kontakt med ei jente. Vi skriver sms masse hver dag. Dette fordi jeg bare er hjemme i helgene (torsdag/fredag-søndag) pga jobb. Når jeg er hjemme i helgene tilbringer vi masse timer sammen.

Dette er et forhold jeg tror går mot noe seriøst. Denne helgen har vi for første gang kysset mens andre har vært til stede. Alså jeg har jo kysset og klint med henne masse ganger før. Om det har noe å si har vi hatt sex 3-4 ganger.

Gidder ikke å forklare så mye om forholdet for å få hjelp til å analysere det. Jeg er rimelig sikker på at hun er interessert.

Jeg har nå funnet ut at jeg kunne tenke meg et seriøst forhold med denne jenta. Så jeg lurer egentli på hvordan man går fra "holde på med noen" til å faktisk være kjærester?

Takk :)

Edit: Beklager at jeg ikke skriver mere detaljert. Bare å spørre om noe er uklart :)

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe vits å vente på rette anledningen. Bare spørr når du føler for det.. eneste jeg advarer deg mot å gjøre er å spørre forann venner/familie. Det blir da en presset situasjon og du kan risikere å få et "ja, vi er kjærester" enten om hun vil eller ikke.

Og jeg hadde nok funnet en litt mer voksen måte å spørre på, enn eksempelet over. Jeg hadde nok spurt henne om hvor hun føler dette går osv.. på den måten kan man også lure seg unna dersom dere ikke har samme syn på saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I veldig mange av mine forhold har sex-delen vært "dealmakeren". Jeg vil nok tro dere kanskje allerede er kjærester?

Kanskje du kan invitere henne ut og se hvordan hun oppfører seg ute blant folk sammen med deg?

Det har egentlig et par av vennene mine og sakt

Lenke til kommentar

Du skal lete lenge etter en jente som ikke blir sjarmert av at du regelrett spør henne "Vil du være kjæresten min?", gjerne når dere ligger og koser e.l.

Slår ikke feil med mindre hun faktisk ikke vil ha et forhold, og da er det og like greit å få det avklart. Så lenge hun og er klar for forhold, er det bare en formalitet, så da er det enkleste og beste å bare spørre rett ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...