aldrimerforum Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Noen som har lagt merke til nudlekongen sine slående slagord? "Hvis du spise som en fugl, bli du dom som et BRØD!" :o "Nudler er bedre en snø fra i FJOR" "Nudler er som kjerlighete i tørt gress... bare vente litt så er det klar.." Lurer på om han virkelig syns det han sier er kloke ord. . Eller er det selvironi?.. Hva tror dere? Andre slagord jeg har glemt å ha med? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Han prøver vel bare å være morsom, noe jeg synes han klarer! Spesielt da han snakker med hu dama om kingsize nuddelpakka.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er du litt tom i magen, blir du litt tom i hodet Var vel noe slikt han sa... Føler at det faktisk kan stemme litt.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr.Lee har også sagt: Hvis fjelene ikke kome til deg, må du kome til fjelene Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr.Lee har også sagt:Hvis fjelene ikke kome til deg, må du kome til fjelene det er jo et ganske kjent ordtak da, er det ikke noe med Muhamad og fjellet eller noe sånt? er ikke helt inne på islam :oops: ps. fjell skrives med to l-er Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ps. fjell skrives med to l-er men ikke hvis du skal fremstille norsk med kinesisk/japansk akssang Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ps. fjell skrives med to l-er men ikke hvis du skal fremstille norsk med kinesisk/japansk akssang nei, det stemmer vel... min feil :oops: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr.Lee er genial Minte meg på at jeg ikke har spist nudler i hele år.... Må ha det nå!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr.Lee er genial Minte meg på at jeg ikke har spist nudler i hele år.... Må ha det nå!! Spiste nettopp en "garrantert" ... Mmmm... det er nuddler og annet stæsj =) Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Nå er jo ikke nudler no spes. godt da... :-? Synes ikke nudler er no godt jeg, mye bedre med f.eks spaghetti, som er ganske likt nudler! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr. Lee er digg, og reklamen hans er laget for å være humoristisk Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Mr. Lee er en dritkul fyr, ja! Har spist lunch sammen med karen, og vet om en del saker som nok bør forbli i det private rom (det dreier seg om PR-gimmicks, ikke noe annet!). Uansett - de "ordtakene" hans er geniale! Om de er "ekte" eller ikke kan vel for såvidt være irrelevant - de er morsomme, og det er helst det som er ideen. For øvrig snakker han utmerket norsk, bare med en liten anelse aksent. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 For øvrig snakker han utmerket norsk, bare med en liten anelse aksent. Så han overdriver det litt på reklamen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mamma og pappa kjenner han. ) Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 For øvrig snakker han utmerket norsk, bare med en liten anelse aksent. Så han overdriver det litt på reklamen? Yup. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mr.Lee har også sagt:Hvis fjelene ikke kome til deg, må du kome til fjelene Men du glemte: "fol det sa altid min mol!" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hihihihi.... Fyren er grei han, han var innom TG for noen år siden, faktisk... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Mr.Lee har laget nudler til meg! på et kjøpesenter rett ved meg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hihihihi.... Fyren er grei han, han var innom TG for noen år siden, faktisk... TG99 hvis jeg ikke husker feil... da var det noen som hadde bygd en pc inni et dokkehus, og Mr.Lee signerte på den bua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå