MotoG Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 På vakt i høstskogen. Beskrivelse: Nøtteskrika er en stille og forsiktig fugl. Alltid på vakt, men også nysgjerrig på hva som beveger seg i dens område. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Skarpt og godt på fuglen, men hadde nok ønsket hele figlen med. Det jeg liker best ved bildet er at du har tatt med såpass mye av miljøet rundt nøtteskrika passe avdempa. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har en slektning, Lavskrika, på hytta, utrolig vakre der de kommer susende med halefjærene ute. Fint fokustreff, fin og skarp altså, nydelige farger, eller er jeg nok enig i at det er synd den har gjemt seg litt bort Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fin fugl det der! Her ville jeg nok valgt å kutte midt mellom fuglen og det treet til ve.! Synd ikke hele skrika vises da! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ville nok ha kutta langt inn på stammen til høyre. Slik det er nå forstyrrer den mye Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Faktisk et av de bedre fuglebilder på digit på svært lang tid. Selv uten tittel er det et bilde som står på egne ben.. Med tittelen som er svært passende for både art og bilde blir helheten svært bra.Vi vet jo alle at dette er en forsiktig og til dels svært sky art. Uten at den var delvis bortgjemt som her,hadde bildet tapt seg svært mange hakk i mine øyne. Når det gjelder komp/utsnitt ville jeg definitivt fjernet noe på høyre side,så langt som inntil halve stammen,samt et ørlite hakk oppe. Dette holder til en 4,er i mine øyne. Teknisk bra og fortellende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg