mosundkv Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) God kveld! Bestilte joggesko fra Freerunnorge for litt over en uke siden, og har i ettertid fundert over om jeg kanskje var litt for ivrig, når jeg bestemte meg for å bestille fra denne siden. Dette grunnet at jeg selv ikke har noen erfaring med denne siden, heller ingen jeg kjenner. Har forsøkt å finne informasjon på nettet, men sliter med nettopp dette! Er det noen der ute, som har erfaring med bestilling fra denne siden, og evnt. har noen formening om hva jeg må belage meg på av ventetid, før jeg mottar skoene jeg har bestilt?? Endret 16. oktober 2011 av mosundkv Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 En kjapp WHOIS viser følgende: domain: freerunnorge.comowner: Becca Shana email: address: 8558N County Rd K city: Hayward postal-code: 53830 country: US Så ... Trekk dine egne konklusjoner ut ifra det egentlig. Lenke til kommentar
mosundkv Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Begynner som sagt å lure på om jeg var litt for ivrig, hehe... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 utdrag fra siden: Vår misjon 1.To tilby våre kunder topp kvalitet sercvice og punkt-til-punkt-handel løsning for deg å tilpasse. Burde vel egentlig stått: "Er og" tilby våre kunder.... masse dårlig norsk på denne siden. Lenke til kommentar
mosundkv Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha, jeg har lagt merke til det samme, gjennomsyrer hele siden. Skal se det an en uke (ordrestatusen er nemlig uforandret), for så å forsøke å kansellere ordren. Rimelig naivt impulskjøp av undertegnede. Lenke til kommentar
mosundkv Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Tro det, eller ei, men fikk faktisk skoene levert på døren av Posten idag! Tok 11 dager, men annet er vel ikke å forvente, når de kom helt fra Shanghai. Lenke til kommentar
mosundkv Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Det var det første jeg tenkte og, men kan ikke tenke meg noe annet, enn at de er ekte. For det første hadde pakken antakelig blitt stoppet i tollen, hvis det er snakk om piratkopierte produkter, for det andre ser de 100 % originale ut:) Lenke til kommentar
Margul Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Gå til din nærmeste sportsbutikk, og hør med dem. Ville anbefalt det Lenke til kommentar
supahotfire4 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Refferer til mosundkv: lurer på om du betalte toll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå