Tokke Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Snart vinter Bildet er fjernet. Beskrivelse: Gad vist om næste vinter bliver ligeså streng som den foregående... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott bilete dette! Likar komposisjonen svært godt! Flotte fargar og knall skarpheit. Fint ljos! Meget bra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig bra. Fint med trekonstruksjonen, men den ligger helt i horisontplan, tror jeg ville hatt en ørlite høyere kameravinkel, slik at toppen av denne hadde gått under odden til høyre. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig bra - stilig motiv og et skarpt og flott bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ok bilde med bra skarphet og fine fargetoner. Blir veldig mye stein i forgrunnen her, tror kanskje et godt kutt nede nesten opp til de lyseste steinene der ute og et lite kutt til ve. kunne vært noe. God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Veldig flott i komposisjon og fargevalører. Dybden gjør og dette til ett meget severdig bilde Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg liker ikke vinter og snø, men når en blir minnet på vinteren på en så vakker måte, så kan en jo nesten bli litt lyrisk Vakkert Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nydelig bilde!!, fin komp, flotte farger. Liker! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvis vinteren blir så flott får det ikke hjelpe om den blir streng.Fin komp og god skarphet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg