Stigi81 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hei. Noen som har god peiling på bilelektronikk her? Saken er: Jeg har en VW Touran 2007 modell. Jeg installerte en ny Mp3/gps/dvd spiller i den, og også ryggekamera. Det gikk en sikring mens jeg holdt på med ryggekameraet, for jeg klarte å koble denne feil i bakluka. Uansett; etter dette virker ikke vindusspyler framme, og vindusvisker på bakrute :S Jeg har målt alle sikringene, og de ser tilsynelatende fine ut.... Går visker/spyler via noen av Relê'ene i motor-rommet eller blir disse styrt uten relê? Det kan jo være at jeg har kommet borti disse releene når jeg målte på sikringer, men klarer ikke å finne ut av det.. Har funnet ut at det er 2 bokser med sikringer/relêer i Touranen.. En i motorrommet og en i kupê.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg har ikke rotet med noe annet som skulle tilsi at dette skulle slutte å virke plutselig :S Takker for alle forslag og svar Lenke til kommentar
Arne75 Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Hei.fant du noen gang ut hva dette dette problemet var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå