protoneedhelp Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JEg vurderer å bruke månedslinser. For eksempel denne står det 6 linser/eske. Selvsagt bruker man 2 linser om gangen. Det vil jeg komme fram er; kan disse 6 kontaktlinsene brukes i 3 månder? altså 2 kontaktlinser i 1 månde? takk på forhånd Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JEg vurderer å bruke månedslinser. For eksempel denne står det 6 linser/eske. Selvsagt bruker man 2 linser om gangen. Det vil jeg komme fram er; kan disse 6 kontaktlinsene brukes i 3 månder? altså 2 kontaktlinser i 1 månde? takk på forhånd Hjelper å lese det som står Ukeslinser kan enten brukes som en 2-ukers linse dersom man tar den ut hver kveld og rengjør den, eller som en 1-ukers linse dersom man bruker den døgnet rundt hele uken. Følg alltid anvisningene til din optiker før bruk og håndtering. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 JEg vurderer å bruke månedslinser. For eksempel denne står det 6 linser/eske. Selvsagt bruker man 2 linser om gangen. Det vil jeg komme fram er; kan disse 6 kontaktlinsene brukes i 3 månder? altså 2 kontaktlinser i 1 månde? takk på forhånd Hjelper å lese det som står Ukeslinser kan enten brukes som en 2-ukers linse dersom man tar den ut hver kveld og rengjør den, eller som en 1-ukers linse dersom man bruker den døgnet rundt hele uken. Følg alltid anvisningene til din optiker før bruk og håndtering. ok, men det er 6 linser. bruker jeg 6 linser i løpet av EN måned da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 JEg vurderer å bruke månedslinser. For eksempel denne står det 6 linser/eske. Selvsagt bruker man 2 linser om gangen. Det vil jeg komme fram er; kan disse 6 kontaktlinsene brukes i 3 månder? altså 2 kontaktlinser i 1 månde? takk på forhånd Hjelper å lese det som står Ukeslinser kan enten brukes som en 2-ukers linse dersom man tar den ut hver kveld og rengjør den, eller som en 1-ukers linse dersom man bruker den døgnet rundt hele uken. Følg alltid anvisningene til din optiker før bruk og håndtering. ok, men det er 6 linser. bruker jeg 6 linser i løpet av EN måned da? hvis du tar ut linsene om kvelden: 2 uker per linse = 6 uker (1.5 mnd). Hvis du ikke tar ut linsene: 1 uke per linse = 3 uker. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 JEg vurderer å bruke månedslinser. For eksempel denne står det 6 linser/eske. Selvsagt bruker man 2 linser om gangen. Det vil jeg komme fram er; kan disse 6 kontaktlinsene brukes i 3 månder? altså 2 kontaktlinser i 1 månde? takk på forhånd Hjelper å lese det som står Ukeslinser kan enten brukes som en 2-ukers linse dersom man tar den ut hver kveld og rengjør den, eller som en 1-ukers linse dersom man bruker den døgnet rundt hele uken. Følg alltid anvisningene til din optiker før bruk og håndtering. ok, men det er 6 linser. bruker jeg 6 linser i løpet av EN måned da? hvis du tar ut linsene om kvelden: 2 uker per linse = 6 uker (1.5 mnd). Hvis du ikke tar ut linsene: 1 uke per linse = 3 uker. Er det forskjell på linsene? slik at man må bruke det ene på venstre øyet, og det andre på høyre øyet? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det kommer jo an på om du trenger ulik styrke på linsene. Men generelt er det ikke noen "høyre" eller "venstre" linse. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) hvis du tar ut linsene om kvelden: 2 uker per linse = 6 uker (1.5 mnd). Hvis du ikke tar ut linsene: 1 uke per linse = 3 uker. Jeg tror du har misforstått ; '' http://www.lenson.com/no/avaira-p-205.html'' Denne pakken har 6 linser/ eske og under står det ; Bruk Disse linsene tar du ut på kvelden når du skal sove, rengjør med linsevæske og legger de i et linseetui med linsevæske over natten. Samme linser kan brukes opp til en måned før de erstattes med et nytt par. Endret 17. oktober 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er ikke den pakken du linker til i åpningsinnlegget ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå