Stonescream Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Har 2 barracuda iv 60 gb. Veldig fornøyd og lykkelig over at jeg klarte å bli kvitt min 30 gb 75gxp harddisk for 500 spenn. Maskinen ble 10 ganger mer stillegående. Gå for Barracuda IV. Har de på itbutikken også. Har bare gode erfaringer fra den butikken. 60 gb er vel den du får mest igjen for pengene i dag tror jeg. Virker som de har veldig solid oppbygging da kretskortet under er dekket av støydempingsmateriale og en metallplate. Umulig å komme borti å ødelegge noe for å si det sånn. Se ellers seagate sine sider for mer informasjon Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 11:48, eunaas skrev:...ja som jeg set så er det veldig stor forskjell i meningene til folk her.... :smile:...men uansett så må man jo ha 7200rpm... Har selv en WD 80GB og den er absolutt til å leve med. Vil ikke påstå at det er den mest lydløse disken på markedet, men det holder i massevis for meg. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Seagate ST360021A 60g. får du også hos Netshop 1485 inkl. frakt /moms Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Har selv en Seagate Barracuda IV 60 gb,... 0 lyd at all,... helt stille,... Og dessuten er den rask og flittig,... :smile: Anbefalles,... størrelsemessig,.. såhar jeg hørt at man kan få seagate opp i mot 120 gb ? ikke vet jeg,.. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hallo? Stillegående + 7200rpm, det må jo bare bli barracuda IV. Har en selv og er veldig fornøyd. Mitt system var (blir snart igjen) helt vannkjølt, kun vifta i PSU'et, og jeg hang opp barracudaen i strikker for å eliminere vibrasjoner. Måtte koble inn hdd-lampa for å finne ut at den jobba! Databutikken var billigst da jeg kjøpte min ihvertfall, men vet ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå