MisterTooth Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Hva er det som er galt når hver gang jeg skal spille så blir jeg disconnecta også så står det i console "Requesting pldecal.wad"? Noen som vet og har lyst til å hjelpe en stakkar? :smile: Martin _________________ "It's the question that drives us" [ Denne Melding var redigert av: MisterTooth på 2001-11-08 22:00 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Du mangler filen pldecal.wad.. Det er problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 ehh...tror ikke du mangler den nei. den filen er jo bare en logofil. trenger egentli ikke den vil jeg tro! uansett, er det bare det som står der? får du auth'a på WON? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 ViCtim: Spiller CS ja. Har ingen faste nick, men bruker tittelen på en eller annen Metallica sang(hvilken sang varierer). Har ingen faste servere, men hvis du skal inn å spille en gang så kan du alltids ICQe meg hvis jeg er online så kan jeg stikke inn på serveren og vise hvor jævli jeg suger Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 ehh! Jo, jeg tror han mangler den altså. .wad filer er filene som inneholder texturene til de forskjellige brettene. Hvis du lager brett selv med worldcraft vet du dette, men det gjør du vel ei. Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 JAU! Jeg så at noen nevnte noe om at siktet gikk sammen kjappere på en T-Bird 1400 en en p2400, stemmer det! Stemmer det også at siktet går tregere sammen når man bruker isdn en med adsl?? Cheating gøy, men VELDIG lamt, jeg har prøvd ogc på lan, og det tar av!! Men ellers spiller jeg helt "clean". Because I got High! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 sfougner, mulig det var jeg som nevnte noe med siktet på forskjellige CPUer. om det går seinere på ISDN vs. ASDL? du lagger jo mer da. høyere ping og høyere choke. må sette instillingene dine rett for den linja du har i config fila di. det kan vere avgjørende for lagg. Lenke til kommentar
Melchot Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 hei jeg vil bare oppfordre ALLE til å mase til Valve om å sammarbeide med pb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 PB er jo langt etter i utviklingen nå da. den nye som kommer nå skal jo uansett vere mye bedre har jeg hørt. er glad PB fikk laga SAMC da men... Lenke til kommentar
MisterTooth Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Quote: On 2001-11-13 13:42, zimen skrev:ehh! Jo, jeg tror han mangler den altså. .wad filer er filene som inneholder texturene til de forskjellige brettene. Hvis du lager brett selv med worldcraft vet du dette, men det gjør du vel ei. Jeg har en fil som heter det samme som den som blir request'a, så jeg tror ikke det er det som er problemet. En kamerat hadde samme problemet og da fiksa en eller annen fyr det i console... WON Authentication går helt fint, jeg kommer inn i spillet og får spillt en liten stund før det plutselig disconnecter. Utrolig plagsomt! Lenke til kommentar
Dark Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg synes cs suger uansett 1. jævli dårlig grafikk nesten værre en Wolfenstein3d 2. De som spiller står bak en kasse og venter på folk 3.DET SUGER lol no offence men det synes jeg Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Dark: Det er tydelig at du ikke har spilt så mye CS. Grafikken i CS er ikke dårlig, det er bare latterlig argument som folk bruker når de ikke liker CS første gang de prøver. Grafikk har heller ikke alt å si, Tetris er kult! Jeg vil si at det verste problemet med CS er at det er mange cheatere der ute som syns det er morsomt å lure andre folk til å tro at de er gode. Det er greitt at det er kjedelig å bli drept av folk som camper, men det er en del av spillet, og det skjer nesten aldri med meg. Noen foretrekker Counter-Strike, andre liker bedre Quake 3. Sånn er det bare. Den neste personen som sier at CS er et dårlig spill kommer jeg til å halshogge! PS. jeg spiller som oftest CS under nicket [WO]zorken(nekroz baklengs :smile: på cs.webonline.no Av og til på vg serverene viss jeg vil mose litt newbies :razz: [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-12-04 19:23 ] [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2001-12-04 19:25 ] Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-04 15:12, MisterTooth skrev:Jeg har en fil som heter det samme som den som blir request'a, så jeg tror ikke det er det som er problemet. En kamerat hadde samme problemet og da fiksa en eller annen fyr det i console... WON Authentication går helt fint, jeg kommer inn i spillet og får spillt en liten stund før det plutselig disconnecter. Utrolig plagsomt! Hmm. Ja. Dette kan kanskje være det problemet som ble sagt offisielt på http://www.counter-strike.net om de manglende filene til brettet survivor.. Last ned fix. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 bare så d er sagt.. å skyte noen gjennom vegger / kasser er ikke cheating.. Det er lagt inn i spillet at d skal gå ann.. D er selvsagt jævli vanskelig men med skills og litt flaks er det fullt mulig. Selv fortsetter jeg ofte å skyte hvis jeg har colt/ak47 når fienden går i dekning bak vegg/kasse.. Har ofte tatt livet av han da (gjerne etter å ha skadet han litt først). Men husk at du bør ha et kraftig våpen da.. -mvh karl kristian aurstad Lenke til kommentar
pskard Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Quote: On 2001-11-08 21:57, MisterTooth skrev:Hva er det som er galt når hver gang jeg skal spille så blir jeg disconnecta også så står det i console "Requesting pldecal.wad"?Noen som vet og har lyst til å hjelpe en stakkar? :smile:Martin_________________"It's the question that drives us"[ Denne Melding var redigert av: MisterTooth på 2001-11-08 22:00 ] Hadde samme problemet med min maskin. Det var ATi som hadde en "feil" i drivere e.l. i forholds til CS. Det ligger en fix for det på nett. Problemet mitt videre var at den var noe herk i legge den inn. Må seff legge den inn i Half-Life mappen din og så må du slette en fil... husker ikke hvilken dog... Da funka det for meg :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 den offiesielle ogc serveren ruler :smile: har demo der eg lekte litt med dem http://www.planetunreal.com/wicked/jb/haha.zip Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Juksing eller Cheating om dere vil, er noe dritt!! og Punkbuster tar da egentlig ingen ting.. Men det er kommet noe nytt cheat stuff ting som heter Paladin Anticheat, noen som kan gi meg informasjon om den ? Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 jeg hater awpfolk like mye som cheater, blir like sint hver gang. skulle vært en server uten awp, ville gjort hverdagen lettere for meg :smile: Lenke til kommentar
xen Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 PB laget vel gjerne ikke SAMC.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 00:41, Bruners skrev:Men det er kommet noe nytt cheat stuff ting som heter Paladin Anticheat, noen som kan gi meg informasjon om den ? Jeg skrev litt om den på Gamer.no for noen uker siden: http://www.gamer.no/artikler/des2001/paladin.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå