Game0rz Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor så utrolig mange ikke liker TV2. Hva er galt med dem? Jeg kommer til å savne Alsaker, jeg kommer til å savne Ivar Hoff og jeg kommer til å savne alt med TV2. Det at kommentorene snakker pent om favorittlagene sine når de skal kommentere er helt normalt, hva ellers skulle de sagt? Møkkalag? Jeg hater dere? Nei, de viser fotballkjærlighet til laget sitt, noe aboslutt alle gjør. Mange kaller TV2s eksperter "klovner", men hvorfor gjør de dette? Fordi de ikke klarte å tippe tabellen helt rett? Fordi de har forskjellige meninger om kanskje en straffesituasjon? Fordi de mener at en eller annen spiller filmet? Nei, det er latterlig. Folk har forskjellige meninger og det kan vi bare respektere. Jeg kan kort si at jeg elsker TV2. De er rett og slett Tippeligaen for meg. Jeg kan være oppe helt til klokken 4 om natten om et TL-program blir sendt i det tidspunktet. TV2 har vært her lenge, og jeg vil ikke at de skal erstattes med Canal+. Så igjen, hva er galt med TV2? 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det at kommentorene snakker pent om favorittlagene sine når de skal kommentere er helt normalt Meh... Lenke til kommentar
VGD Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hahaha, makan til forbanna tull av Game0rz. På Habbo.no har du tidligere skrevet at du ikke liker folk som kopierer andre sine innlegg, men gjør det selv? Herregud, hva er det du driver med? Til alle sammen: De fleste innleggene til Game0rz her inne på Diskusjon.no er hentet fra Habbo.no i en gruppe kaldt "Tippeligaen 2012" og "Legalize It". Han har kopiert innlegg fra folk som har vært aktive på Habbo, og har skrevet de inn her på diskusjon. Skam deg, drittsekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå