Silent Copper Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ofte når hdd min jobber kommer det et klikk akkuratt som om jeg satte i en disket og den åpna den greia som beskytter greia inni,, uansett jeg er litt redd fro dette klikket som kommer hele tida ,, er hdd'n min i ferd med å dø?? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Dersom du har aktivert strømsparing på HD (shutdown when idle) så kan det (på noen disker) komme en slik klikk-liknende lyd når den skrur seg av eller på... Dersom det ellers kommer klikk-lyder høres det ikke helt bra ut... :wink: Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Hmmm du må kjøre sånn lifespan sjekk på harddisken din tror jeg. Har samme disk men har ikke de lydene. Husker ikke hvor jeg lasta det ned en gang men det er shareware. Søk på google eller www.cnet.com Husk å ta backup av alle viktige filer med en gang! :wink: Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 den var ikke sånn før,,, går det ann at hdd skur seg av mens du er i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå