Gå til innhold

Diktatur i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktumet er at du tok feil, og legger vi til din bommert over USAs federale skattenivå, så er det tydlig at du lyver om din akademiske bakgrunn.

 

Ad Hominem er unødvendig, videre som jeg har påpekt er det irrelevant for sannheten i argumentet hvorvidt kgun er sosialøkonom eller ikke.

 

Det sagt så tror jeg faktisk han er Sosial(ist)Økonom for han lider av mange av de samme problemene som Statsplanleggerne (økonomer) fra det gamle Sovjet gjorde: Mer on SosialistØkonomi her

Lenke til kommentar
Faktumet er at du tok feil, og legger vi til din bommert over USAs federale skattenivå, så er det tydlig at du lyver om din akademiske bakgrunn.

 

Ad Hominem er unødvendig, videre som jeg har påpekt er det irrelevant for sannheten i argumentet hvorvidt kgun er sosialøkonom eller ikke.

 

Det sagt så tror jeg faktisk han er Sosial(ist)Økonom for han lider av mange av de samme problemene som Statsplanleggerne (økonomer) fra det gamle Sovjet gjorde: Mer on SosialistØkonomi her

Jeg er enig at det er vanligvis unødvendig, og at det er irrelevant iforholdtil argumentene hans.

 

Men når Kgun bruker sin akademiske bakgrunn som argument, og kaller alle andre idioter, så vil jeg slå tilbake. Jeg følger ikke spillereglene om mostanderene min ikke gjør det. ;)

Lenke til kommentar
Da kunne vi vestlendinger og nordlendinger hatt fisken, havbruket og oljen for oss selv :dribble:
Jeg ser ikke poenget med eiendomsrett. Bruksrett, derimot.

Tviler på at nordlendingene ville slå seg sammen med vestlendingene. Kun om dere begynner å henge korsa oppned i kirkene deres.

 

Magnusjus er har derved klargjort at han befinner seg i den andre hovedstrømningen innen Anarkismen, AnarkoKommunisme. Dog hvilken delgren er uklart. :hmm:

 

Heller ikke klart om han vil forhindre privat eiendomsrett ettersom dette vil kreve voldsbruk og gjeninnføring av staten. Men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Men når Kgun bruker sin akademiske bakgrunn som argument,

Det er vel mer ett ikke-argument, og han blir selv uthengs som tåpelig når man påpeker at han bruker logical fallacies som argumenter

 

og kaller alle andre idioter, så vil jeg slå tilbake. Jeg følger ikke spillereglene om mostanderene min ikke gjør det. ;)

Det er vanskelig å motstå fristelsen ja, men det fremmer ikke debatten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Magnusjus er har derved klargjort at han befinner seg i den andre hovedstrømningen innen Anarkismen, AnarkoKommunisme. Dog hvilken delgren er uklart. :hmm:
Heller mot anarkoprimitivisme, men er fortsatt litt tåkete for meg.

 

Heller ikke klart om han vil forhindre privat eiendomsrett ettersom dette vil kreve voldsbruk og gjeninnføring av staten. Men det er en annen diskusjon.

Neida, bruksrett tror jeg er veien å gå. Alle kan bruke alle landområder. Forringer de disse landområdene, vil de få sin eventuelle straff, om nødvendig. Denne straffen kan utføres av de berørte. Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

 

Du er som to andre i denne tråden redusert til en one liner. Det har du gjennom mange poster sørget for selv. Det var litt vanskeligere å knekke din ingeniør kode enn en annes påstand om master i økonomi, skattteflyktning som er redusert til en papegøye som gjentar seg selv og plaprer på samme budskap ved å klippe lenker fra nettet.

Ad Hominem

 

 

En modell er ikke feil, den er meningsløs, dårlig eller god.

 

Og Keynes modell er meningsløs hvilket jeg har påpekt gjenntatte ganger og dine eneste svar er Ad Hominem

Lenke til kommentar

Du er ikke krass, du går til personangrep og bruker hersketeknikker der du sitter på din moralske høyborg.

Kgun kan ikke sies å "sitter på din moralske høyborg", tvert imot han er blandt de som ikke betaler skatt, men krever at andre skal beskattes for å betale ham for å sitte å forverre livet til resten av befolkningen. Det moralske lavmål er vel en bedre beskrivelse.

 

Og dette var desverre ett Ad Hominem, og har derved intet relevant å tilføre debatten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du er ikke krass, du går til personangrep og bruker hersketeknikker der du sitter på din moralske høyborg.

 

For alle tre gjelder:

 

Medlemstittel

Bruker

Alder:

Alder ukjent

Bursdag:

Bursdag ukjent

 

Bosted: Auckland for Camlon, noe jeg tviler sterkt på. Ukjent for dere andre to.

 

Det skulle vel ikke være noe problem for annonyme stråmenn å tåle det jeg har skrevet.

 

Jeg ville nok behandlet dere mer anstendig om dere ikke var anonyme stråmenn med en nå ganske åpenbar agenda.

 

Dere burde takke meg for at jeg tar meg tid til å skanne postene deres og kommentere. Jeg har nok brukt for mye tid på annonyme stråmenn og troll som dere og andre på detter forumet, men nå er også du redusert til en one liner om du liker det eller ikke.

 

... du går til personangrep

Personangrep på herr NN? Er ikke det en logisk brist?

 

NN = No Name, a term used when the name of a person is not known.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Kan ikke de problemene de søreuropeiske landene nå opplever nettopp tyde på at det er en stor svart økonomi?

 

Nei.

Det er den såkalte svarte økonomien som holder liv i landets økonomi, og slik er det i Norge også.

De økonomiske problemene skyldes en bevisst politikk fra regjeringenes side, og slik er det i Norge også hvor særlig ap har jobbet i det skjulte i alle år for avvikle landets industri, undergrave Norges selvstendighet og grunnlov og ødelegge folkets og landets økonomi for å legge Norge inn under en verdensregjering.

 

Sosialismen er skapt for dette formålet,nemlig å skape kaos og ødelegge nasjoner.

Og det er også slik sosialismen alltid har virket.

Dette har alltid vært hensikten med å innføre sosialisme, så sånn sett så kan man jo si at sosialismen virker etter hensikten.

Men sosialistenes hensikter er onde, ikke gode.

Sosialister jobber ikke for Norge eller for det norske folk, de har sin egen onde agenda som de følger.

Lenke til kommentar

Men sosialistenes hensikter er onde, ikke gode.

Sosialister jobber ikke for Norge eller for det norske folk, de har sin egen onde agenda som de følger.

Her er jeg ganske sikker på at du tar feil. Jeg har ingen tvil om at sosialistene er generelt ærlige folk (unntatt politikerne) med en sterk tro på at det de står for vil gi oss ett mer rettferdig samfunn og bedre folks levestandard.

 

At det motsatte er tilfellet har intet med deres hensikter å gjøre, det er kun konsekvensen av deres handlinger. (Unintended consequences)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

skatteflyktning som er redusert til en papegøye som gjentar seg selv og plaprer på samme budskap ved å klippe lenker fra nettet.

 

Jeg har forstått det slik at du er politiker i ap.

Og her har vi et stjerneeksempel på hva politikerne mener om folk flest her i landet, og det er derfor de rotter seg sammen og driver hestehandel seg i mellom for å hindre at folket får noen innflytelse.

Dette er også et eksempel på at vi har diktatur her i landet, hvor politikerne bare skiftes på å være diktator.

 

I et land hvor politikerne har en slik forakt for folket at de driver hestehandel seg imellom for å hindre folket i å få innflytelse fordi de mener at de vet best og folket er idioter og "papegøyer" Der er vi så langt fra demokrati som det er mulig å komme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

De økonomiske problemene skyldes en bevisst politikk fra regjeringenes side, og slik er det i Norge også hvor særlig ap har jobbet i det skjulte i alle år for avvikle landets industri, undergrave Norges selvstendighet og grunnlov og ødelegge folkets og landets økonomi for å legge Norge inn under en verdensregjering.

:omg::rofl: Nok en anonym kverulant med lite å gjøre.

Lenke til kommentar

De økonomiske problemene skyldes en bevisst politikk fra regjeringenes side, og slik er det i Norge også hvor særlig ap har jobbet i det skjulte i alle år for avvikle landets industri, undergrave Norges selvstendighet og grunnlov og ødelegge folkets og landets økonomi for å legge Norge inn under en verdensregjering.

:omg::rofl: Nok en anonym kverulant med lite å gjøre.

 

Slike uttalelser er en indirekte innrømmelse av at jeg har rett. Som jeg forøvrig også har http://enverden.no/

Dette er bare en av organisasjonene på stortinget som jobber for globalisering.

 

Hvorfor skal vi ha noen som helst respekt for slike politikere ?

Og hvorfor skal vi tro på dem når de prøver å innbille oss at vi har "demokrati" her i landet ?

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...