Superbit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er på jakt etter en liten mobil som man kan bruke Spotify på. Finnes flere smarttelefoner, men jeg vil helst ha en med "vanlig fysisk tastatur" (ikke sånn som på Xperia Mini pro). Elsker min Sony Ericsson W880i, perfekt størrelse og geniale taster som lar meg skrive sms så det fyker i blinde Men denne får jeg jo ikke Spotify på. Hvis dette ikke finnes ser det ut til at det blir Xperia Ray på meg. Lenke til kommentar
Superbit Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Ser ut som det nærmeste blir Nokia E52 og E75? Men jeg betaler aldri i verden oppunder 2000 kr for disse "gamle" mobilene. Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er Spotify så viktig da? Viss du vil ha noen sanger på mobilen last dem ned fra nettet vell. Lenke til kommentar
Superbit Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Det er jo utrolig tungvint, først laste ned til pc, for så å kopiere over til mobil. Nei takk. Dessuten er det masse musikk jeg hører på som jeg ikke finner nedlastbar, men som finnes på Spotify. Og jeg har tilgang til millioner av sanger som kommer fram på sekundet ved et enkelt søk. Lokal lagring av musikk tilhører fortiden min venn Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mobil med tastatur tilhører fortiden min venn! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei, det gjør det aldeles ikke. Lenke til kommentar
Superbit Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Mobil med tastatur tilhører fortiden min venn! (Uheldigvis) ser det ut til at mange er enig med deg. Men jeg vil gjerne kunne skrive på mobilen uten å ha øynene klistret til skjermen for å følge med at ikke jeg har kommet nær en feil tast. Prøv å skriv én setning i blinde på en touch-skjerm uten skrivefeil Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Prøv å skriv én setning i blinde på en touch-skjerm uten skrivefeil Prøv SwiftKey Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg tror du må droppe en av egenskapene du ser etter i mobilen din for å finne en. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 HTC ChaCha Ta en titt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå