dan83 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 hei husker ikke passordet mitt som jeg har opprettet på PSN! Skal ordne noe på min bruker konto og da må jeg jo først taste inn passordet(som jeg da ikke husker)? Hvor i all verden får jeg tak i det igjen? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Ingen som vet hvordan jeg får tilgang til passordet mitt?? Virker som PSN har sine svakheter, når man ikke engang kan få tilsent sitt gamle passord!? ps tror jeg fant det ut nå Endret 16. oktober 2011 av dan83 Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvordan gjorde du det? skulle logge på psn nå men kom ikke inn og får ikke tilsendt nytt passord. muligens jeg har blitt hacket? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Problemet er at den siden en skal innpå for å få nytt passord har vært nede helt siden PSN nettverket var under hackerangrep. Dermed får en ikke nytt passord. Eg vet dessverre ikke om noen løsning her og nå. Bortsett fra at en burde ha checket av at man blir automatisk logget på hver gang en slår på maskinen. Så slipper en dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå