Gunfreak Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg vet ikke med dere, men se ut av vinduet, det er tusenvis på tusenvis av zombier i gatene i oslo nå, deler av byen står i brann. I himmelen er Apokalypsens fire ryttere og døden rider på en hvit hest. Også månen har blitt blodrød, vannet i dusjen luker svoel. Måtte selv slå inn hode på flere av naboene mine fordi dem var zombier, eller jeg håper de var zombie, de siklet i hvertfall mye. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) 21. desember 2012, er det ikke? Stemmer, men 22. kan jeg (med stor sannsynlighet) puste lettet ut, og le predikantene opp i trynet. Endret 22. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Eg har overlevd så mange dommedager nå at eg burde fått en diplom. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Enda en dommedag jeg har overlevd. Ikke overraskende... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10022889 :!: Lenke til kommentar
tole Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg vet ikke med dere, men se ut av vinduet, det er tusenvis på tusenvis av zombier i gatene i oslo nå, deler av byen står i brann. I himmelen er Apokalypsens fire ryttere og døden rider på en hvit hest. Også månen har blitt blodrød, vannet i dusjen luker svoel. Måtte selv slå inn hode på flere av naboene mine fordi dem var zombier, eller jeg håper de var zombie, de siklet i hvertfall mye. Du må ta de gule tablettene. Ikke de blå. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Begynner å få god erfaring i å overleve dem her dommedagan nå. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Begynner å få god erfaring i å overleve dem her dommedagan nå. Jeg også! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10022889 :!: Nå har han sikkert gjemt seg i en hule, og prøver ut andre regnestykker. Kanskje han har glemt et par paranteser eller to i regnestykket sitt? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Skal ikke bort ifra det, Quote! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå