phunkie Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Heisann! Kan noen hjelpe meg her? Hva tror dere er sjansen for at jeg får noe tilbake? Jeg har kjøpt utallige Premium Gold packs. Jeg hadde over 140k coins og en lagverdi på 82. Her er laget mitt: Benzema - Nilmar Afellay - Diego - Diarra - Di Maria Coentrao - Pepe - Cacseres - Iraola Diego Lopez Alle spillerene mine be tradet mot et par bronze spillere, samt alle coinsene mine. Noen her som har blitt utsatt for dette? Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Oi, sh!t happends... Antakelig noen du kjenner som har fått tak i brukerinfoen din. Kan ikke stole på venner når det gjelder spill, når man avslører dem slenger de bare kommentarer "det er bare et spill" etc Vet ikke om hvordan det der fungerer men send inn melding til support eller noe. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Oi, sh!t happends... Antakelig noen du kjenner som har fått tak i brukerinfoen din. Kan ikke stole på venner når det gjelder spill, når man avslører dem slenger de bare kommentarer "det er bare et spill" etc Vet ikke om hvordan det der fungerer men send inn melding til support eller noe. Nah, har ikke logget på min konto hos en kompis eller at noen har vært i leiligheten min når jeg har gamet fut12. Jeg styrer laget mitt over Fut12 Web, så mest sannsynlig har vedkommende gått den veien. Jævlig surt å miste laget, 140k coins og for å ikke snakke om penger som jeg har brukt på å kjøpe gold fuck*ngs packs!! Vedlegg: De spillerene vedkommende byttet mot laget mitt og 140k coins! Endret 16. oktober 2011 av phunkie Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Heisann! Kan noen hjelpe meg her? Hva tror dere er sjansen for at jeg får noe tilbake? Jeg har kjøpt utallige Premium Gold packs. Jeg hadde over 140k coins og en lagverdi på 82. Her er laget mitt: Benzema - Nilmar Afellay - Diego - Diarra - Di Maria Coentrao - Pepe - Cacseres - Iraola Diego Lopez Alle spillerene mine be tradet mot et par bronze spillere, samt alle coinsene mine. Noen her som har blitt utsatt for dette? DU får aldri det laget tilbake, så det kan du bare glemme. Du har mest sannsylig prøvd å logge deg på en side som ser ut som FUT innloggingssiden. Du skrev inn mailen og passordet ditt og fikk opp en side der det stod at FUT var for øyeblikket utilgjengelig right? Uansett, maile EA support er bortkastet tid. De hverken svarer eller hjelper deg. Pick urself up and start over. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 En kompis som opplevde dette i sommer på FIFA 11. Han hadde brukt seriøst mye penger, vi snakker flere tusen lapper. Hadde sykt bra lag i sorte kort. Han sendte mail og sa ifra til EA. Etter en måned fikk han 800000 coins av EA på kontoen, så det skader ikke å sende en e-post. Han ble også hacket etter å ha logget inn på nett. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det har eg liten tro på. Eg sendte de flere mailer, og fikk ikke engang svar på de. Lusen "kundeservice" og det viser bare at EA kun er ute etter penger og driter i kundene når det er kundene som trenger hjelp. Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det har eg liten tro på. Eg sendte de flere mailer, og fikk ikke engang svar på de. Lusen "kundeservice" og det viser bare at EA kun er ute etter penger og driter i kundene når det er kundene som trenger hjelp. Han fikk ikke noe svar, var bare plutselig coins på kontoen. Kan jo også hende at hacker'n fikk dårlig samvittighet og overførte litt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Haha, ja kanskje det. De som stjal laget mitt fikk vertfall ikke det Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Heisann! Kan noen hjelpe meg her? Hva tror dere er sjansen for at jeg får noe tilbake? Jeg har kjøpt utallige Premium Gold packs. Jeg hadde over 140k coins og en lagverdi på 82. Her er laget mitt: Benzema - Nilmar Afellay - Diego - Diarra - Di Maria Coentrao - Pepe - Cacseres - Iraola Diego Lopez Alle spillerene mine be tradet mot et par bronze spillere, samt alle coinsene mine. Noen her som har blitt utsatt for dette? DU får aldri det laget tilbake, så det kan du bare glemme. Du har mest sannsylig prøvd å logge deg på en side som ser ut som FUT innloggingssiden. Du skrev inn mailen og passordet ditt og fikk opp en side der det stod at FUT var for øyeblikket utilgjengelig right? Uansett, maile EA support er bortkastet tid. De hverken svarer eller hjelper deg. Pick urself up and start over. Jeg tviler også på at jeg kommer til å få noe tilbake. Har gått over en måned nå, og mr. Nitril fra ea.com sa at det vil gå rundt 15 arbeidsdager før noe skulle skje. Jeg logget meg på FUT Web ja, men bare fra EA sin side. Jeg har google dette, og det virker som det er noe med sikkerheten til ea. Det er _veldig_ mange ultimate teams konto som bli hacket! Og idag, hva skjedde? Joda, jeg ble hacket igjen..! Tror jeg har brukt over 1000,- totalt på ultimate team. Her er det andre laget mitt som ble stjælt: GK: Julio Cesar og Shay Given Def: Marcelo, Taiwo, Thiago Silva, Chiellini, Dede, Maicon og Abate Mid: Prince Boateng, Vidal, Marchisio, Carlos Eduardo, Ramires, Roberto Carlos og Bale Att: IF Doumbia, IF Neymar, Pato, Eto, Nilmar og Fernandinho Også rundt 120.000 coins ble tradet bort. Jeg tror jeg boikotter Fifa inntill videre. Heldigvis kommer MW3 snart, ellers har jeg alltid BF3 å prøve ut Har forresten 98.000 match coins, så jeg har gamet et par kamper! Endret 5. november 2011 av phunkie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå