Howard Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ABIT lanserte Digi Dice I helgen avholdt ABIT en pressekonferanse i Barcelona, hvor blant annet det nye barebone-systemet Digi Dice ble presentert. Hardware.no var til stede og kan presentere detaljene. Les saken her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Er det en radio eller.... :o Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Er det en radio eller.... :o Nei, den har ikke innebygget radio-tuner, om det er dette du lurte på ABIT jobber derimot med å få dette integrert i Digi Dice også, men hadde visstnok enkelte problemer relatert til interferens. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hm.. så litt kul ut da. men hva skal du bruke den "radio tingen" på fremsinden da?? det hjulet. vel.. hva er det de knappene skulle gjøre da? sann at du kunne trykke på en kapp og så gjorde den noe. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 hm.. så litt kul ut da. men hva skal du bruke den "radio tingen" på fremsinden da?? det hjulet. Hjulet benyttes til ulike "ting", som å veksle mellom informasjon på displayet og å overklokke prosessoren. vel.. hva er det de knappene skulle gjøre da? sann at du kunne trykke på en kapp og så gjorde den noe. F.eks. kan knappene programmeres til å kopiere en CD/DVD-plate, hente inn en film fra et DV-kamera e.l. Forsåvidt intet nytt dette, og jeg er også litt i tvil hvorvidt dette faller i god jord hos entusiastene. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 tror en sånn hadde vært knall som ******, lett å ta med seg til venner, hvis du bare vil spille litt, eller noe sånt. og jeg skal lage min med radiatoren i topp plata, og luft inn på alle sidene, en 120 mm vifte på alle sidene., det blir bra det. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 hjulet på fronten er til å klokke cpu'en, hmmm... har liten tro at det kommer til å virke ordentlig. greit nok design, bør nok forbedres en smule da. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 ser for meg bestemor som har barnebaret på besøk, voops der kom vist ungen borti hjulet og voltspenningen på cpu gikk opp noen hakk. *kremt* oppbrent cpu *kremt* bios er dessuten mye koseligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå