Gå til innhold

Gunnar Optiks hos Groupon.no

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke sikker på hvilken kategori jeg skulle putte dette i så jeg tok en sjans på denne.

Groupon.no har tilbud på Gunnar Optiks til 595,- Jeg vet ikke om dette er et ekstremt godt tilbud eller ikke. Men jeg innbiller meg å ha sett Gunnar-briller til over tusenlappen. Men ut fra hva jeg kan se på prisguiden/prisjakt så fins de til rundt 700,- også. Jeg har ikke tenkt å kjøpe selv, men hvis det er noen som har vurdert å kjøpe så skulle jeg bare tipse om det. Link er her: *link fjernet av moderator*

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også får du 60 kr for hver kunde du verver... :thumbdown:

Eh nei, det var en generell link til dealen. Ta heller å sjekke fakta før du slenger ut påstander. Frekt og jævlig ufint av deg!

Og moderator: var ikke noe forsøk på å få mest klikk. Bare tipset om det siden Gunnar Optiks har vært omtalt noen ganger på HW. Dealen gikk ut ved midnatt så det spiller ingen rolle lengre.

Lenke til kommentar

Og moderator: var ikke noe forsøk på å få mest klikk. Bare tipset om det siden Gunnar Optiks har vært omtalt noen ganger på HW. Dealen gikk ut ved midnatt så det spiller ingen rolle lengre.

«Mest klikk» er et samlebegrep. Du postet en link hvor du tjente penger hvis noen benyttet seg av den. Det er ikke lov. ;)

Lenke til kommentar

«Mest klikk» er et samlebegrep. Du postet en link hvor du tjente penger hvis noen benyttet seg av den. Det er ikke lov. ;)

Nei, det var en link til selve dealen. Hadde ikke noe med meg å gjøre. Jeg er ikke registrert som kunde hos Groupon engang. Hvordan i all verden skulle jeg kunne tjene noe på det???

Ja, ja du får fortsette å moderere ut fra synsingen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...