TorVidle Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hmmm. Er det noen som har påstått noe annet? Har noen sagt det? Tor Lenke til kommentar
nie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Hmmm. Er det noen som har påstått noe annet? Har noen sagt det? Tor Om det er noen som har sagt at noen har påstått noe annet? Eller om noen har sagt "hmm"? Endret 23. oktober 2011 av nie Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sist jeg sjekket stod det Nikon på både mitt FX og DX-kamera så brukt-prisene på Canon 5DII er relativt uinteressante for meg personlig. Dersom jeg skulle hatt 5DII hadde jeg slått til på helgens tilbud på 5DII+24-105 til 16990,- så denne diskusjonen handler ikke så mye om meg som person. De fleste gangene det er kampanjer eller messer så synes jeg at Canon er det merket som har best pris, får meg nesten til å tro at avansen er høyere på Canon sammenlignet med Nikon...eller så er Nikon Norge mye kjipere :!: Lenke til kommentar
nie Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sist jeg sjekket stod det Nikon på både mitt FX og DX-kamera så brukt-prisene på Canon 5DII er relativt uinteressante for meg personlig. Dersom jeg skulle hatt 5DII hadde jeg slått til på helgens tilbud på 5DII+24-105 til 16990,- så denne diskusjonen handler ikke så mye om meg som person. De fleste gangene det er kampanjer eller messer så synes jeg at Canon er det merket som har best pris, får meg nesten til å tro at avansen er høyere på Canon sammenlignet med Nikon...eller så er Nikon Norge mye kjipere :!: Har vel også inntrykk av at Nikon generelt er mindre rause i forbindelse med messer etc enn hva Canon er. Dersom dette inntrykket er riktig så kan det jo være mange mulige årsaker til det f.eks. at Canon har større finansielle muskler enn Nikon eller kanskje Nikon får solgt kameraene sine selv om de er noe mer tilbakeholdne med rabatter på messer etc? Når det er sagt så er det ikke noe å si på prisen på Nikons produkter i Norge. Selv med svært sterk kronekurs for tiden, er det lite interessant å kjøpe nye Nikon-objektiver fra f.eks USA. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hmmm. Er det noen som har påstått noe annet? Har noen sagt det? Tor Om det er noen som har sagt at noen har påstått noe annet? Eller om noen har sagt "hmm"? Damn! Jeg som trodde jeg var superkverulant... 3 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 Skulle kanskje gått for det tilbudet til 12000kr, men blir samtidig en liten risiko om eg ikkje skulle få solgt huset og linsene for noke særleg.. Lenge til neste tilbod dukker opp? Pleier det å vere lang tid mellom slike tilbod? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sist gang var for et år siden. Du kan jo håpe på at det blir lagerutsalg til våren, når etterfølgeren/-ne kommer i butikken, men det er ikke på noen måte sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå