Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Morgendugg #2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nydelig fremstilt..for meg ble det skapelse av nytt liv dette;) Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Herlig uttrykk i lekre fargetoner. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Synes "det indre" i blomsten med sine sarte farger og flott lys - og med dråper i tillegg blir veldig flott. Ikke like begeistret for den redigeringen som er gjort mht. den "sirkelen" som blir - ville mye heller latt det tonet seg ut i grått, helt ut til billedkanten:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et delikat og soft uttrykk! Behagelig å se på. Kunne godt passert som motiv på blomsterkort dette ja! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Nydelig fremstilt..for meg ble det skapelse av nytt liv dette;) Takk skal du ha - det var en nydelig tilbakemelding å få! Herlig uttrykk i lekre fargetoner. Tusen takk - kjekt at du likte det! Synes "det indre" i blomsten med sine sarte farger og flott lys - og med dråper i tillegg blir veldig flott. Ikke like begeistret for den redigeringen som er gjort mht. den "sirkelen" som blir - ville mye heller latt det tonet seg ut i grått, helt ut til billedkanten:) Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! Jeg kan være enig med deg i at det kanskje ville være bedre å la det tone ut i grått - men hvordan gjør jeg det....? Jeg har tilgang på Lightroom 3 og PSE 9 - her brukte jeg LR 3 til vignettering og finner bare ut av å bruke svart eller hvitt til dette, - lurer litt på om en kan legge inn en farge til vignettering? I PSE 9 finner jeg merkelig nok ingen form for vignettering... - noen forslag? Et delikat og soft uttrykk! Behagelig å se på. Kunne godt passert som motiv på blomsterkort dette ja! 4'er herfra! Tusen takk - det var kjekt å høre! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sart og litt erotisk. Bra dette Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Sart og litt erotisk. Bra dette Takker så mye for kommentaren! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Synes "det indre" i blomsten med sine sarte farger og flott lys - og med dråper i tillegg blir veldig flott. Ikke like begeistret for den redigeringen som er gjort mht. den "sirkelen" som blir - ville mye heller latt det tonet seg ut i grått, helt ut til billedkanten:) PS: Jippi - jeg har visst funnet ut av det ved å utforske litt mer av mulighetene i Gradient Tool i PSE9! Så lærte jeg litt mer i dag også... Endret 17. oktober 2011 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sart, delikat og mykt er det jeg forbinder med dette vakre bilde. Veggpryd på det rette sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg