Gå til innhold

BK: Morgendugg #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes "det indre" i blomsten med sine sarte farger og flott lys - og med dråper i tillegg blir veldig flott. Ikke like begeistret for den redigeringen som er gjort mht. den "sirkelen" som blir - ville mye heller latt det tonet seg ut i grått, helt ut til billedkanten:)

Lenke til kommentar

Nydelig fremstilt..for meg ble det skapelse av nytt liv dette;)

Takk skal du ha - det var en nydelig tilbakemelding å få! :)

Herlig uttrykk i lekre fargetoner.

Tusen takk - kjekt at du likte det! :)

Synes "det indre" i blomsten med sine sarte farger og flott lys - og med dråper i tillegg blir veldig flott. Ikke like begeistret for den redigeringen som er gjort mht. den "sirkelen" som blir - ville mye heller latt det tonet seg ut i grått, helt ut til billedkanten:)

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding! :) Jeg kan være enig med deg i at det kanskje ville være bedre å la det tone ut i grått - men hvordan gjør jeg det....? Jeg har tilgang på Lightroom 3 og PSE 9 - her brukte jeg LR 3 til vignettering og finner bare ut av å bruke svart eller hvitt til dette, - lurer litt på om en kan legge inn en farge til vignettering? I PSE 9 finner jeg merkelig nok ingen form for vignettering... - noen forslag? :hmm:

Et delikat og soft uttrykk! Behagelig å se på. Kunne godt passert som motiv på blomsterkort dette ja! 4'er herfra! :)

Tusen takk - det var kjekt å høre! :)

Lenke til kommentar

PS: Jippi - jeg har visst funnet ut av det ved å utforske litt mer av mulighetene i Gradient Tool i PSE9! Så lærte jeg litt mer i dag også... :D

Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...