karoald Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Former i sanden Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fotografert om natta nordpå med sola som stål laft over horisonten Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Drømmene dette,og kan se for meg gående vadene her,gjerne med sin kjære? Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott bilde som gir ro i sjela.... Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fin stemning i bildet. Mange fine formasjoner å finne i sanden. Er det bevisst at du har med horisonten helt øverst ? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du har en egen kunstnerisk tilnærming til former i sand har jeg registrert! Liker strandkunsten din. Denne gangen liker jeg formatet og spillet mellom formene og lyset best. 4'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Linjer som jeg liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg