Kingcole Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Heisann. Jeg har en nokså ny stasjonær pc. Jeg satt sammen hele greia selv (første gang). Alt fungerer utmerket med unntak av en lyd som oppstår. Lyden kommer når jeg er bruker hva som helst av programmer. Den er helt stille når jeg ikke er inne i programmer av noe slag. Men med en gang jeg åpnet Firefox så kommer en slags elektrisk summe lyd. Høres nesten ut som en gammeldags harddisk som tenker veldig hardt (jeg har SSD-disk). Kan denne lyden komme fra RAMet? Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan du prøve å ta opp lyden og poste et lydklipp/video? Lenke til kommentar
jj82 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Sikkert umulig og ta opptak av høyfrekvente lyder med forbruker utstyr- mobil, camera osv. Har samme problemer med min 6mnd DV6 laptop. Jævlig irriterende greier. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 er kanskje en eller annen høytaler på hovedkortet? hadde det på min gamle stasjonære. men den var vistnokk bare til "nødstilfeller" som hviss noe ble for varmt ol. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 jeg har en stygg ulyd når jeg starter opp PCen av og til, går bort etter hvert. men utrolig stygg. tror det kommer fra skjermkortet. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 sikkert harddisken som starter Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er den skikkelig høyfrekvent kan det være en spole som vibrerer og lager lyd. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Prøv å gå i bios og slå av intel speed step, og se om det hjelper:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå