Nerowulf Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har en kabel som er litt kort, så jeg må strekke den over den korteste avstanden for at den skal nå bort. Ser den kabelen som går over skjermkortet. Vil tro det fins en forlenger-kabel, men litt usikker på hva det heter og hvor jeg får tak i det. Fant denne hos Netshop: Forlenger, 4-pinskabel, 25cm Hvis det er den, vet dere om Komplett eller Dustinhome har en slik? (Tenker å bestiller deler fra de, så hadde vært greit å kanskje slenge med en slik) Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hadde samme problemet som deg, men jeg fikk trekt kabelen under skjermkortet helt ved baksiden av kabinettet. Er det plass til det hos deg? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Hadde samme problemet som deg, men jeg fikk trekt kabelen under skjermkortet helt ved baksiden av kabinettet. Er det plass til det hos deg? Hva mener du med baksiden? Helt til venstre tenker du på? Eller bak Hovedkortet? Det beste hadde jo vært å kunne føre kabelen rundt. (Eller det aller beste hadde vært å kjøpt et nytt kabinett og en modulær PSU ) Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Prøver å forklare meg litt bedre. Jeg mener mellom hovedkort og skjermkort, der pila peker. Ofte er det litt plass der, og du kan legge kabelen der så lenge den ikke ligger i klem. Må vel ta ut skjermkortet og legge ned kabelen, men det gjør ofte at den blir lang nok. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Ah, okay. Får prøve det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Prøver å forklare meg litt bedre. Jeg mener mellom hovedkort og skjermkort, der pila peker. Ofte er det litt plass der, og du kan legge kabelen der så lenge den ikke ligger i klem. Må vel ta ut skjermkortet og legge ned kabelen, men det gjør ofte at den blir lang nok. Det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå