Per Solberg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Turist i Benidorm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Glassklart vann.Farger lys perfekt,men noe med den mannen som får meg til å tenke småfeit sex turist en eller annen plass,men ikke fortvil,da har du jo truffet en nerve og det var vel meningen? Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Artig bilde med en flott komp/utsnitt. Dne skrå linjen og plassering av turisten blir veldig bra, samt skyggen. Standpunktet ditt gjør at det skiller seg ut:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Grei formidling av turisten! Artig perspektiv. Bra eksponering. Mulig et litt annet utsnitt kunne gjort inntrykket enda "sterkere", f.eks ved å kuttet oppe slik at det blir nesten helt rektangulært (ned til der sjø og sand møtes på ve. siden....). Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk for kommentarer ! -Jan Erik: Hadde vel ikke tanker om en slik nerve som du nevner, men ville vise ett litt annerledes turist/ferie -bilde. -Heiwe: Fint, omtrent slik var mine tanker også.... -smort1: Har forsøkt litt kutt oppe som kan forsterke virkningen noe. Ønsker å ha med mye vann, men takk for innspill og ide. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kameravinkel, skygge og vannlinje gjør ett anderledes og flott bilde som jeg liker veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg