Harald Gjerholm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Isen legger seg Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet viser sør enden av Randsfjorden hvor isen er i ferd med å legge seg i vikene. Håndholdt. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har absolutt sin effekt dette,mener da ser j...kaldt ut.Oser frost med andre ord;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Grei formidling av is/frost! Denne gangen er jeg nok ikke fortrolig med kompen gitt. Synes den buede linje forran ikke harmonerer med resten... Kunne gjerne kuttet bort den nederte delen kanskje, det er nå min smak da, ikke sikkert du/andre delen den... 3'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Veldig flott. jeg liker de buede formene/linjene i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg