greenman Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har akuratt bygget meg ny pc. Men tror ikke at SSDen kjører på "full speed". Windows Experience Index viser at SSDen er 5.9. Er det noe jeg må aktivere i BIOS slik at den blir raskere? Hovedkortet står i signatur. Første gang jeg bruker denne type BIOS. Og, den er koblet med en 6 G/bit kabel. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 i BIOS, er den i IDE eller ACHI mode? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) i BIOS, er den i IDE eller ACHI mode? Det er det jeg ikke vet. Regner med den er i IDE mode. Så egentlig var spørsmålet mitt hvordan jeg setter den i ACHI mode. EDIT: Fant nå ut at den stod i ACHI mode. Hvorfor scorer den så lavt da? Endret 16. oktober 2011 av Bibow Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er den bra da? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Windows Experience er bare tull og tøys og alt for random til å brukes til skikkelig benching. Er en masse saker og ting som kan gjøre en SSD treg, benchmarks ala denne er det beste du kan kjøre: http://www.alex-is.de/PHP/fusion/downloads.php?cat_id=4&download_id=9 Også glem WEI, den gir ikke så mye mening når den sier 5.0 ene bench runen og 7.9 på en annen runde (Visse ATi skjermkort.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå