Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Natural beauty....................... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig passende tittel Litt usikker på kompen her, tror jeg ville hatt med hele håret hennes, all den tid det ikke er et tett utsnitt. Ellers er det et gulgrønt fargeskjær i nedre del av ansiktet og halsen, iallfall på min skjerm. Heldigvis enkelt å fikse i etterbehandling Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ingen tvil om at du kjører en litt anderledes stil på "damebildene" dine, enn det jeg gjør Men jeg har stor sans for dette uttrykket, og synes dette fungerer bra. Jeg påpekte det gulgrønne stikke i det forrige portrett bildet ditt, og her ser jeg det samme. Dette kunne du enkel justert i etterbehandlingen Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et artig annerledes portrett i positur/komp. Liker uttrykket som blir litt "snapshot"aktig - nesten så en hører du roper på henne -og knips, så er bildet tatt. Naturlig og "usminket" med fin blikkontakt. Ser noen nevner fargestikk og antakeligvis tjener bildet på en liten justering her Lenke til kommentar
Atle-Bredesen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fint, naturlig og levende portrett du har fanget her. Likte spesielt den spennende posituren :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Helt greit utsnitt dette. Trenger jo ikke ha med alt av en person hele tiden... Virker kanskje litt tamt, noe som et slags "gulfilterskjær" e.l. får ta skylden for... ! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig passende tittel Litt usikker på kompen her, tror jeg ville hatt med hele håret hennes, all den tid det ikke er et tett utsnitt. Ellers er det et gulgrønt fargeskjær i nedre del av ansiktet og halsen, iallfall på min skjerm. Heldigvis enkelt å fikse i etterbehandling Gult blir det, ja. Men det kommer av att alt rundt henne er så å si gult. Dvs hun står og holder seg i en gul vegg. Det meste på plattformen er gult så jeg har ikke så mye valg og noe program for å fjerne dette har jeg ikke her ute i havet. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på det :) Helt greit utsnitt dette. Trenger jo ikke ha med alt av en person hele tiden... Virker kanskje litt tamt, noe som et slags "gulfilterskjær" e.l. får ta skylden for... ! 3'er herfra! Gult blir det, ja. Men det kommer av att alt rundt henne er så å si gult. Dvs hun står og holder seg i en gul vegg. Det meste på plattformen er gult så jeg har ikke så mye valg og noe program for å fjerne dette har jeg ikke her ute i havet. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på det :) Et artig annerledes portrett i positur/komp. Liker uttrykket som blir litt "snapshot"aktig - nesten så en hører du roper på henne -og knips, så er bildet tatt. Naturlig og "usminket" med fin blikkontakt. Ser noen nevner fargestikk og antakeligvis tjener bildet på en liten justering her Gult blir det, ja. Men det kommer av att alt rundt henne er så å si gult. Dvs hun står og holder seg i en gul vegg. Det meste på plattformen er gult så jeg har ikke så mye valg og noe program for å fjerne dette har jeg ikke her ute i havet. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på det :) Ingen tvil om at du kjører en litt anderledes stil på "damebildene" dine, enn det jeg gjør Men jeg har stor sans for dette uttrykket, og synes dette fungerer bra. Jeg påpekte det gulgrønne stikke i det forrige portrett bildet ditt, og her ser jeg det samme. Dette kunne du enkel justert i etterbehandlingen Gult blir det, ja. Men det kommer av att alt rundt henne er så å si gult. Dvs hun står og holder seg i en gul vegg. Det meste på plattformen er gult så jeg har ikke så mye valg og noe program for å fjerne dette har jeg ikke her ute i havet. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på det :) Veldig passende tittel Litt usikker på kompen her, tror jeg ville hatt med hele håret hennes, all den tid det ikke er et tett utsnitt. Ellers er det et gulgrønt fargeskjær i nedre del av ansiktet og halsen, iallfall på min skjerm. Heldigvis enkelt å fikse i etterbehandling Gult blir det, ja. Men det kommer av att alt rundt henne er så å si gult. Dvs hun står og holder seg i en gul vegg. Det meste på plattformen er gult så jeg har ikke så mye valg og noe program for å fjerne dette har jeg ikke her ute i havet. Tusen takk for tilbakemeldinger. Jeg setter stor pris på det :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Sjarmerende, ekte og naturlig - flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg