Gå til innhold

Samsung Galaxy W, LG optimus 2X, eller annen telefon i samme prisklasse?


maiahi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ønsker å kjøpe ny telefon i prissjiktet 2000-2700 kr, på det meste 3000. De telefonene jeg har funnet som er akutuelle er Samsung galaxy w og LG optimus 2x.

 

Forskjellene:

 

- Prosessoren, 1Ghz dual eller 1,4 single? Dual coren går vel av med seieren uten at jeg vet så mye om hvordan de forskjellige kjernene utnyttes av programmer.

 

- Skjerm 3,7" vs 4,0", samme oppløsning på 480x800. Ingen av dem er LED, LGen har IPS LCD, mens på Samsungen oppgir gsmarena bare at den er kapasitiv.

 

- Intern lagring 8gb på LGen mot 2 på Samsungen

 

- Kameraet 8 mp og 1080p video med LGen, 5MP og 720p for Samsungen

 

- Pris 2713 kr for LGen, mens Samsungen koster 2345kr.

 

- Størrelse: LGen er lengre, bredere, tynnere (10,9 mot 11,5mm) og tyngre(139 mot 109gram).

 

Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Noen med erfaring fra LG optimus 2X? Finnes det andre mobiler i samme prisklasse som har bedre spesifiasjoner? Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lyder bra, dete problemet med overoppheting/at den restarter seg i loop, er det en offesiell fiks for dette? Er vel litt dumt å roote for så at telefonen får dette problemet og de ikke vil reparere den pga garantibrudd, eller er dette fikset i android 2.3.4 som CM7 kjører i?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...