GRIM87 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei, vet ikke helt om dette er riktig topic, så om det er feil så bare flytt det Admin Spørsmålet mitt er: Hvor kan jeg få tak i disse Evergood kaffi koppene som vi ser på reklamen dems ? Jeg har googlet i mange timer å spurt mange folk, men enda ikke kommet frem til noen svar ... noen hær ute som vet hvor jeg kan få tak i dem ? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Send en mail til Evergood så får du svar, tipper jeg ... Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er jo også en mulighet, men tenkte å høre med folket først Tenkte det var siste utvei å sende dem en mail Lenke til kommentar
Quentin Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er jo også en mulighet, men tenkte å høre med folket først Tenkte det var siste utvei å sende dem en mail Har du fått svar fra Evergood? Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Det er jo også en mulighet, men tenkte å høre med folket først Tenkte det var siste utvei å sende dem en mail Har du fått svar fra Evergood? Har sendt mail nå, hehe dette ble ett sent svar Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Får håpe du får svar da Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 fikk svar, å det var visst bare noen kopper dem bruker til reklame innspillinger. dem ble produsert i sveits av en type fabrikk, men den fabrikken er lagt ned, å det er derfor ikke mulig å få tak i dem lenger Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spør dem om hvor de koppene som de brukte i reklamen er hen nå da? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Gjelder å være frampå, kanskje er du så heldig at du får selveste reklame koppen. 2 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skryt om Evergood og si at de lager så god kaffe og at du elsker dem osv så får du nok reklamekoppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå