Amerikakoffert Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Er gutt, og går stort sett med tighte jeans. Har et par jeans fra merket Cheap Monday og de har noen modeller som passer meg utmerket, men med tanke på at "Demand and Supply" her i Trondheim blir lagt ned, blir det vanskelig å finne disse buksene. Hvilke andre merker har tighte modeller for menn? Ser helst at man får kjøp disse i Trondheim. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå har jeg sluttet og bruke jeans, men jeg husker nudie og acne som de drygeste. Nudiebuksene mine holdt også i en veldig lang evighet, og ble bare tøffere med årene. Vet at det er irriterende og få et sånn svar som jeg skal gi nå, men du har jo allerede fått svar på topic; TopShop selger de råeste buksene på markedet hva det gjelder tighntess. Men TopShop finnes bare i utlandet, vet med sikkerhet at det finner i England og Sverige(stockholm) og alt ligger på en meget tiltalende pris Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du er sikkert bedre kjent i Tronheim enn meg, men fører ikke weekday CM da? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Weekday fører CM. Ellers er Acne ganske tight, og Tiger har en del modeller som ikke er alt for løs. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 yeah de har Cheap monday bukser hos weekday litt lengre nedi nordre, rett over gata fra bigbite og 7 eleven. ble litt skremt der, tenkte weekday la ned i trondheim en stund, og det hadde vært trist da jeg helt klart har funnet bukser som er komfortable, pene og brukbart priset! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gjør man det får man bukser med griselavt liv og upraktisk små lommer... Ja, jeg har prøvd : p Lenke til kommentar
Amerikakoffert Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takker for svar! Skal ta meg en tur innom Weekday! Tar uansett gjerne imot tips til flere merker jeg kan sjekke ut. Utelukker heller ikke å kjøpe damebukser om noen andre enn DexterMorgan kan dele sine erfaringer med det? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Nudie har et par som jeg liker godt, har 6 par av de, long john tight. Beste jeansen jeg har hatt ihvertfall Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ahh, 6 par fungerende jeans på en gang? aldri hendt meg.. høres fantastisk ut. 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jepp! De er fantastiske! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvis det er CM-prisklassen du holder deg til kan det faktisk være verdt å ta en titt på H&M. De har/hadde et par (rådongeri) jeans de beskrev som "super skinny" eller noe i den duren. Har et par selv faktisk og til 400kr er det helt OK. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 H&M har to relativt stramme jeans med navnene "Fit Sliq" () og "Fit Drain" som kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dior Homme, 19cm-modellen. Rådenimutgavene koster en betalbar pris. Om det lar seg gjøre å skaffe i Trondheim aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå