Magnetar Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Heisann, alle sammen! Etter over 5 år, har jeg endelig bestemt meg for å bestille meg ny PC. Jeg har valgt å bruke NetShops PC-bygger, siden jeg syntes denne virker grei. Har altså modifisert "NetShop Free AMD PC-bygger"-oppsettet, og har valgt følgende komponenter: *Cooler Master CM 690 II Advanced *Chieftec Super 650W CFT-650-14CS *ASUS M4A87TD/USB3, Socket-AM3 *AMD Phenom II X4 965 Black Edition *Kingston HyperX 8 GB-kit DDR3 1600 MHz *Samsung 1 TB 7200RPM S-ATA2 32MB *ASUS Radeon HD 5750 1GB GDDR5 *Sony DVD-brenner AD-5280S intern Siden jeg ikke kommer til å spille, har jeg valgt et "dårligere" skjermkort enn det somstod som standard i listen. Jeg kommer til å bruke PC-en mest til internett, E-post, se HD-filmer (full HD?), enkel bilderedigering. Vil skjermkortet jeg har valgt være godt nok til dette? Komponentene jeg har valgt kommer på 4978 kr, og jeg har prøvd å holde meg rundt 5000 kr. Kommer sannsynligvis til å legge til SSD og bruke den som systemdisk senere. Kom gjerne med innspill om dere vet om komponenter som kan passe bedre Mvh Stian Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det ser bra ut dette her Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 dette ser veldig bra ut til prisen Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk skal dere ha! Da er den bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå