TBPhoto Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dark Horizon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Dramatisk lys opp i lia ja. Virker ikke helt skarpt på min skjerm, mulig du burde kjørt noe større blender, kan være diffraksjon som har begynt å sette inn på blender 14. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Har du prøvd med fullversjonen? (Originalbildet i 1280x611) Hos meg ser det nedskalerte bildet på Digit også litt "fuzzy" ut... men når jeg trykker på linken for originalbildet og får opp fullversjonen er det ikke det. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott dramatikk i lyset , og kompet fungerer bra For meg framstår bilde både som skarpt og klart Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikke helt skarpt på min skjerm heller.Tatt gjennom bil vinduet? Men lyset var da flott..kunne kanskje rettet den gule linjen...hehe..bare tuller;) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har du prøvd med fullversjonen? (Originalbildet i 1280x611) Hos meg ser det nedskalerte bildet på Digit også litt "fuzzy" ut... men når jeg trykker på linken for originalbildet og får opp fullversjonen er det ikke det. Ja, har sett fullversjonen. Litt bedre der, veien og stripa ser OK skarp ut, men trærne og bladene ser heller ikke der skarpe ut, detaljene flyter litt ut. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 I likhet med de fleste bilder her inne med link til et større format så blir bildet litt skarpere når det åpnes der. Er vel ikke optimal skarphet uansett kanskje... Ellers et helt greit bilde med naturlige farger og et sånn "litt før tordenværet kommer uttrykk"! Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Når jeg lagret bildet på nytt, med ramme, så ble det skarpere ser jeg. Så det spørs om ett eller annet gikk skeis med enten lagring eller opplasting av originalbildet. V2 ser bedre ut i mine øyne i alle fall. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Ikke helt skarpt på min skjerm heller.Tatt gjennom bil vinduet? Men lyset var da flott..kunne kanskje rettet den gule linjen...hehe..bare tuller;) Ikke tatt gjennom noe bilvindu nei, jeg lekte "chicken" med trafikken... Som sagt, så ble bildet skarpere når jeg lagret på nytt med ramme og lastet opp det... så ett eller annet muffens skjedde første gang. Skal huske på og ta med maling og kost til neste gang, i tilfelle jeg må rette opp noen gule linjer eller annen veimerking! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg