Krismeko Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Lille anden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Veldig flotte farger og en fin speiling i vannet. Svømmestripen og anden passer bra inn i komp, og midtdelingen av bilde er helt ok. Det eneste som jeg synes trekker ned er det mørke nedre høyre hjørne. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fine farger i en fin speiling Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fine høstfarger og speiling. Litt merkelige overganger himmel/trær synes jeg, mulig det blir litt krevende forhold lys/skygge for G5. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flotte høstglød i fargene og spilingen gjør seg godt. Anden kunne gjerne vært lenger til venstre i bildet, siden tittelen hennspeiler til at det er denne som er tema for bildet. Overgangen mellom trær og himmel er allerede nevnt. Himmelen er også ganske blek og annonym. Men jeg ser på speilingen i vannet at himmelen har vært blå og fin. Kanskje du like godt kunne gitt bildet et kutt i toppen, slik at himmelen ikke kom med på bildet Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enig med wasco, kutt vekk hele himmelen. Da unngår du midtdelingen og bildet får mer dybde. Da har du mer å justere på også når det gjelder fargemetning og kontrast. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Herlige høstfarger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fine høstfarger. Kunne hevet inntrykket noe ved å unngå den himmelen og kanskje vurdert et kutt til hø. 3'er! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig flotte farger og en fin speiling i vannet. Svømmestripen og anden passer bra inn i komp, og midtdelingen av bilde er helt ok. Det eneste som jeg synes trekker ned er det mørke nedre høyre hjørne. Hei. Takk for kommentar. Enig med deg om det mørke høyre hjørnet, men syntes ikke jeg kunne beskjære mer der for da kom anda så langt ut mot kanten og ene bjørka bak vannet ville blitt borte:( Fine farger i en fin speiling Takk:) Fine høstfarger og speiling. Litt merkelige overganger himmel/trær synes jeg, mulig det blir litt krevende forhold lys/skygge for G5. Takk for din tilbakemld. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan himmelen ble slik:( Mulig pga type kamera ja. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Flotte høstglød i fargene og spilingen gjør seg godt. Anden kunne gjerne vært lenger til venstre i bildet, siden tittelen hennspeiler til at det er denne som er tema for bildet. Overgangen mellom trær og himmel er allerede nevnt. Himmelen er også ganske blek og annonym. Men jeg ser på speilingen i vannet at himmelen har vært blå og fin. Kanskje du like godt kunne gitt bildet et kutt i toppen, slik at himmelen ikke kom med på bildet Hei. Takk for kommentar:) Anden kunne gjerne vært mer synlig ja... Og den himmelen ble bare merkelig:( Kutt vurderte jeg, men var veldig usikker og lot det være sånn. Enig med wasco, kutt vekk hele himmelen. Da unngår du midtdelingen og bildet får mer dybde. Da har du mer å justere på også når det gjelder fargemetning og kontrast. Takk for kommentar. Burde nok fjerna den himmel-biten ja:) Herlige høstfarger Takk:) Fine høstfarger. Kunne hevet inntrykket noe ved å unngå den himmelen og kanskje vurdert et kutt til hø. 3'er! Hei. Takk for din tilbakemld. Ser det med himmelen og høyre hjørne ja, kunne vært bedre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg