Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slo hodet i går, øm i høyre overdel av hodet i dag.

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Var på byen i går og skulle åpne en dør, trodde først man skulle dytte døra inn, men man skulle trekke den til seg og jeg dro ganske kraftig mot meg men klarte å få døra midt over øyet og ble med engang litt øm i høyre overdel av hodet, ble ikke svimmel, men fikk en trøkk tror jeg.

Våknet i dag og hadde en øm følse i samme sted. når jeg stryker hpnden over hodet så føles det ut som det "sover" akkurat som når armen sovner, bare ikke like kraftig. Har ikke hatt noen form for hodepine eller lignende, men får litt noia.

Jeg kan vel ikke ha dratt døra så hardt til meg at det er farlig?

Takk til inspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Er fortsatt litt "bedøvet" på samme plass. Har googlet litt og sett at det finnes en nerve sånn ca. akkurat der jeg slo meg. Når jeg trykker der, kjenner jeg det på toppen av hodet mitt. Enten er det en nerve(http://emedicine.medscape.com/article/82641-overview) som har fått seg en smell og blitt hoven og satt i press eller så er den en blodåre som jeg "pumper" blod opp til blodåre på toppen av hodet.

Jeg har ikke hatt noen form for vondt siden fredag enda, og ingen misfarging ved øyet eller noe.

Det er akkurat på øyenbrynet på et spesielt punkt jeg kan presse så merker jeg det på hodet. slik bildet viser p toppen av den blå tingen.

???noen

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...