Gå til innhold

BK: Rød morgen

Anbefalte innlegg

Rød morgen

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Frø og vann - jeg blir visst aldri ferdig med slike motiver.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg glad for, Heidi!

Frø og dråpemotivene dine er en nytelse å se på!

Har ingenting konstruktivt og komme med annet enn at dette er irriterende vakkert!

God helg!

Takk for det - noen ganger kan det være hyggelig lage noe som irriterer:) God helg til deg med :)

Lenke til kommentar

Jeg takker så mye for alle tilbakemeldinger:) Hyggelig at noen savner meg her inne også ;) Jeg har fortsatt ikke satt meg helt inn i Digits nye finesser og synes derfor det er litt mer kronglete enn tidligere, men får skal prøve å være litt mer aktiv her. Litt tungvint ifht. før når det gjelder svar til hver enkelt, derfor takker jeg alle samtidig her :)

Lenke til kommentar

Long time not seen! ;)

Kjekt å se dråpene dine igjen. Føyer seg fint inn i rekken av bra bilder dette og. Her likte jeg definitiv den rosa delen av bildet best, får liksom ikke helt taket på den nederste delen. 4'er herfra. :)

PS!

Hvis du vil skrive noe tilbake e.l. til den enkeltes kommentar så funker dette greit via valget "Kommenter i forumet" som du finner ved å klikke på linken rett over alle kommentarene på bildet.... :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...