Heiwe Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Rød morgen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Frø og vann - jeg blir visst aldri ferdig med slike motiver. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er jeg glad for, Heidi! Frø og dråpemotivene dine er en nytelse å se på! Har ingenting konstruktivt og komme med annet enn at dette er irriterende vakkert! God helg! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Et kunstverk! Kjempestilig bilde:) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Stilig bilde. Synes den rette "stammen" til frøet ser metallaktig ut og bryter de fine buene på frøtrådene. Kanskje ett lite kutt av det grønne under. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er jeg glad for at du ikke er for du imponerer hver eneste gang,dette er rett og slett fantastisk vakkert:) hva er hemmeligheten bak et slikt foto? Det er jo ingenting å klage på her i mine øyne, jeg liker fargenyansene og de klare perfekte dråpene. helt knall! 6èr fra meg:) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vet ikke hva jeg skal si til deg lenger. Jeg har vell sakt det meste. Du er en proff på dette og det beviser du her igjen. Ekstra for det røde i bakgrunnen som for meg ser ut som en sminket kvinne munn :) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei, du blir visst ikke det Øvelse gjør mester, og her er du på høyden! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå har vi savnet deg her inne på Digit Flott bilde i kjent stil. Jeg kan ikke komme med hverken destruktiv eller konstruktiv kritikk. Kan bare si; WOW!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Veldig bra,mer er ikke å si om den saken;) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott macro motiv!! Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Det er jeg glad for, Heidi! Frø og dråpemotivene dine er en nytelse å se på! Har ingenting konstruktivt og komme med annet enn at dette er irriterende vakkert! God helg! Takk for det - noen ganger kan det være hyggelig lage noe som irriterer:) God helg til deg med Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg takker så mye for alle tilbakemeldinger:) Hyggelig at noen savner meg her inne også Jeg har fortsatt ikke satt meg helt inn i Digits nye finesser og synes derfor det er litt mer kronglete enn tidligere, men får skal prøve å være litt mer aktiv her. Litt tungvint ifht. før når det gjelder svar til hver enkelt, derfor takker jeg alle samtidig her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Long time not seen! Kjekt å se dråpene dine igjen. Føyer seg fint inn i rekken av bra bilder dette og. Her likte jeg definitiv den rosa delen av bildet best, får liksom ikke helt taket på den nederste delen. 4'er herfra. PS! Hvis du vil skrive noe tilbake e.l. til den enkeltes kommentar så funker dette greit via valget "Kommenter i forumet" som du finner ved å klikke på linken rett over alle kommentarene på bildet.... Endret 16. oktober 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Lekkert - delikat og vârt, til tross for bruk av sterke komplementærfarger. Nydelig hvordan de flotte dråpene trer frem. Personlig kunne jeg godt tenke meg litt mer luft over og til venstre, evnt også litt mer i bunnen for å ungå at den store dråpen blir for mye midtstillt. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 nydelig bilde Heidi,så vakre farger g bare elsker disse dråpene dine,smil 6+ Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vakkert vakkert og atter vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg