john1952 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvervenbukta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Et flott stemningsbilde i tåkehavet - her var du heldig med akkurat passe med tåke. Det eneste jeg vil pirke på er at du har kuttet bukta på høyre side , og det er lit mye tomrom på venstre side. ulig at mer beskjæring på vestre og høyree side samt i bunn kan stramme opp her? Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fin tåkestemning av høsten. Her hadde jeg gått for ett mer firkantet bilde og kuttet kraftig på venstre side helt inn til vannkanten. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jepp, det blei veldig flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et flott bilde med en fortettet og fin stemning. Liker fargene og lyset, eller rettere sagt - fravær av lys. Tror dette kunne blitt enda bedre om du hadde vendt kamera litt mot høyre Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et fint motiv i tåke og fin lys gir fine toner og farger. Beskjæringen gjør imidlertid at jeg undrer hva som befinner seg til høyre i bildet? Jo mer jeg ser på det, jo mer "irriterende" er det. Kan du ikke ta et nytt bilde for oss ??? Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enig, et stemningsfylt tåke fotografi Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nydelig høst/tåkebilde synes det meste ser bra ut her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Et flott sted for å kunne lage et alldeles nydelig foto. Her synes jeg du bommer på selve utsnittet. En god tanke mer mot høyre nærmest skriker dette etter. (Mulig valget er bevisst dersom det er noe "skjemmende" til hø).... Slik det er nå så blir også tomrommet til ve. for markant. 3'er! PS! Om mulig skulle jeg likt å se et utsnitt mer høyreorietert.... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nydelig stemning og flott motiv - det vekker litt nostalgiske følelser med dette vesle huset og kombinasjonen av høsttrær og tåke/vann liker jeg også veldig godt. Ser det er mange forslag her ift. utsnitt og beskjæring - mitt forslag i så måte er å kutte litt til høyre og i bunnen, sånn at stranda blir borte, og noe mer til venstre. Det syns jeg gir mer ro og harmoni. Ellers opplever jeg det grønne gresset som litt i overkant sterkt i fargen og at det tar litt mye fokus. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 fantastisk bilde av hvervenbukta,masse barndomsminner herfra,mormor hadde kiusken som lå på toppen,det satte gode minner i gang,smil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 for noen flotte farger! i tillegg flott komp. Lenke til kommentar
john1952 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takker så mye for alle konstruktive kom. ser at mange har kom. vedr. utsnittet lenger til h. står et falleferdig party-telt synes ikke det var særlig dekorativt . Valgte dette utsnittet som jeg selv syntes skapte mest roog harmoni i bilde. mvh john Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg