SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vil gjerne få bassen min til å få litt mere effekt. Jeg har gjort det før ved å på lydinstillinger, også på forbedrelser. Her har det vært mange forskjellige boosts, men etter jeg kjøpte meg ny data har jeg ikke dette lengere. Derimot om jeg kobler til headsettet mitt, og går innpå egenskaper på det også forbedrelser så får jeg opp alle alternativene. Noen som har noe sånt problem? fått fiksa det? Eventuelt andre måter å gjøre det på? Virker som dette bare er problem når jeg bruker lyd inngangen på PCen. Vet ikke hvorfor men.. Har lastet ned nyeste drivere, men det eneste som kommer opp under forbedrelser er: Lydstyrke utjevning. Hadde vært fint om noen visste om det gikk an, eventuelt alternativer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Når du installerte Realtek-driverne, fikk du ikke tilgang til Realtek HD Audio Manager eller noe lignende? Du vet, noe slikt? Der kan du styre og fikse. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Når du installerte Realtek-driverne, fikk du ikke tilgang til Realtek HD Audio Manager eller noe lignende? Du vet, noe slikt? Der kan du styre og fikse. Og hvordan får jeg opp den dere? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Altså, jeg har audio manager, men når jeg åpner den får jeg opp dette skjermbildet. http://i53.tinypic.com/209j02s.png Ingen måte jeg kommer meg inn på det skjermbildet du har, men skal lastet ned noe nytt og prøve, men takk uansett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Installere drivere, og åpne det ved å trykke på et eller anne ikon i hjørnet på startlinja. Sjekk der. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Installere drivere, og åpne det ved å trykke på et eller anne ikon i hjørnet på startlinja. Sjekk der. Ja, jeg gjør det, men som du ser over, så får jeg ikke opp det vinduet. Jeg får opp noe som ikke har innstillinger i heletatt. Og er heller ikke noen knapp som gjør at jeg kommer emg inn til disse innstillingene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Du ser ikke ikonet i det hele tatt? Hva slags realtek-drivere er det du har, og har du lastet det ned selv eller latt Windows ta seg av det? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikonet heter Realtek HD Audio Manager og ikonet er helt likt. Mulig det er forskjell fra xp/W7? Jeg lastet de ned selv fra hjemmesiden til realtek, for hadde først driverene som lå på PCen når jeg kjøpte den, men der var det akkurat det samme, så tenkte at det kanskje funket å laste ned drivere på nytt, men det funka da altså ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så ikke bildet du postet over, men det er ganske så likt det jeg har, bare at jeg har flere alternativer. Ellers så kan jeg anbefale Breakaway Audio Enhancer, fikk jævla mye bedre lyd her når jeg testa det. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Så ikke bildet du postet over, men det er ganske så likt det jeg har, bare at jeg har flere alternativer. Ellers så kan jeg anbefale Breakaway Audio Enhancer, fikk jævla mye bedre lyd her når jeg testa det. Skal teste det nå. Takk! Der har du bildet. Som du ser har jeg INGEN alternativer Vet ikke helt hvorfor det er sånn. EDIT: Missforstod, trodde du ikke hadde sett det enda. Men kan det ha noe med at jeg bruker bærbar elns? Virker uansett veldi rart. Endret 15. oktober 2011 av SniKaZ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Aner ikke selv, men test Breakaway. Jeg har det ikke på pcen lengre fordi dama ikke fiksa å skifte mellom høytalerne og headsetet når det var installert, så det ble bare kluss, men det gjorde virkelig susen på lyden. Lengter tilbake Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 http://www.addictivetips.com/windows-tips/get-the-realtek-equalizer-back-in-windows-7-vista/ Du kan alltids teste det der... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 http://www.addictivetips.com/windows-tips/get-the-realtek-equalizer-back-in-windows-7-vista/ Du kan alltids teste det der... Tror ikke jeg trenger det, Breakaway var rett og slett elskbart Det fikset alle problemet, til og med lydproblemer jeg ikke trodde kunne fikses. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 No problemo. Jo, btw, mener endel folk har hatt noen problemer med at breakaway forsvinner eller noe slikt om man restarter pcen, husker ikke helt hva det var, men du finner fort svaret på google om hva du skal gjøre om du opplever problemet. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja, men tar ikke akkurat lang tid å fyre det opp igjen, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Nice nice... kos deg med lyden! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Takk for det! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Breakaway: Not sure if better or just different. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Better. Det første jeg merket var en mye større og bedre dynamikk i lyden. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 husk, det fins software som gjør vann til vin! eller i dette tilfellet dårlig mp3 til CDkvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå