boble4321 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hei! Kan noen gi meg en definisjon på hva en glattcelle er? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Politiarrest http://no.wikipedia.org/wiki/Politiarrest Lenke til kommentar
Stagiriten Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Et kjipt sted å være Endret 15. oktober 2011 av Stagiriten 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har vært på glattcelle i 5min og det er bare forjævlig anbefales ikke! Lenke til kommentar
boble4321 Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Huff da.. Kjenner en på 17 år som sitter i glattcelle nå. Lite trivelig. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er nok ikke værre enn att man overlever.. er man der, så har man antagelig gjort seg fortjent til det. 4 Lenke til kommentar
Rayleigh Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Navnet er ikke bare for show. Er du heldig får du et teppe i tillegg til madrassen din. Jeg satt der en gang i litt over 15 timer og det var relativt psykisk forstyrrende. Spesielt om du har en kis ved siden av deg som våkner opp etter rølpefylla og gråter og skriker etter moren sin fordi han ikke aner hva han egentlig gjør der inne. EDIT; Etter erfaring er det bedre å sitte i fengsel, enn på en glattcelle. Jeg hadde heller sittet tre dager i fengsel i forhold til å gjenoppleve de femten timene jeg hadde. Det er et forferdelig sted, der ingen burde sitte uansett hva du har gjort. (ålright, unntak finnes.) Endret 19. oktober 2011 av Rayleigh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå