Gå til innhold

[Android] Hvilken launcher bruker du, og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte vi kunne ha en tråd for oss som ikke er helt fornøyde med stock launcheropplevelsen på android. Hvilken bruker du, og hvorfor? Jeg selv er en fan av GO launcher EX, da utviklerne er svært aktive, svarer på forespørsler, og kommer med hyppige oppdateringer. Den er rask, gratis, og uendelige settings for å personliggjøre den. Launcheren har også mange flotte temaer. En klar dealbreaker for meg er at launcheren har mapper i appskuffen. Mitt favoritt "theme" for GLE hittil må være Sauve icons.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker for øyeblikket stock MIUI-launcher med NeonBT-temaet :)

Har etter hvert testet de fleste "seriøse" launcherne på market (LP, Go launcher, ADW, Zeam, Claystone, Regina, og Metro, Gingerbread) men ble etter hvert lei av å bruke tid på tilpasning o.l. så da har jeg slått meg til ro med MIUI.

Når dette blir for kjedelig veksler jeg til Launcher 7 :)

Eneste ulempen med MIUI-launcheren er at enkelte widgets ikke er støttet.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både LauncherPro Plus, ADWLauncher og GoLauncher EX over lengre tid, og klarer egentlig ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best. For øyeblikket er jeg tilbake på LauncherPro Plus, og det blir jeg ut uka til jeg bytter telefon.

Håper i det minste HTC sine telefoner har et bedre system enn Sony Ericsson sine, for det originale menysystemet i X10 mini'en er forferdelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...