Basskasse Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hei! Tenkte vi kunne ha en tråd for oss som ikke er helt fornøyde med stock launcheropplevelsen på android. Hvilken bruker du, og hvorfor? Jeg selv er en fan av GO launcher EX, da utviklerne er svært aktive, svarer på forespørsler, og kommer med hyppige oppdateringer. Den er rask, gratis, og uendelige settings for å personliggjøre den. Launcheren har også mange flotte temaer. En klar dealbreaker for meg er at launcheren har mapper i appskuffen. Mitt favoritt "theme" for GLE hittil må være Sauve icons. Endret 16. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Bruker LauncherPro Plus. Veldig fornøyd :-) Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Sense, uansett hva jeg bruker, ender jeg alltid opp med den til slutt. Elsker hvordan den ser ut. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 LauncherPro Plus. Stort sett fornøyd, men det er etpar ting som irriterer. Den er ikke særlig kjapp, og hver gang jeg omstarter telefonen så får jeg en force close på launcheren når den starter. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 SPB Shell. Brukte lang tid på alt av launchers og widgets tidligere, men gidder ikke bruke krefter på det lengre. SPB gir nesten alt jeg trenger av widgets ferdig satt opp. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) launcherpro plus. lar meg gjøre det jeg vil, utseendemessig, fra simplistisk til sykt cluttered til wp tile look osv. iallefall da jeg brukte android. Endret 16. oktober 2011 av Slai Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Testet LP og GO men endte opp med ADW. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Bruker ADWlauncher EX, og er veldig fornøyd. har brukt mange forskjellige, men kommer tilbake til denne:) Eneste jeg ikke liker er at det aldri kommer oppdateringer... Endret 16. oktober 2011 av agnard Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Egentlig liker jeg Go Launcher best, men siden de har lagt til så mange ekstra funksjoner har den blitt treg og hakkete. Bruker derfor LauncherPro Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Bruker LauncherPro Plus. Veldig fornøyd :-) Jeg bruker også denne og er (mer eller mindre) fornøyd jeg også. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 kjører for tiden en miui-rom, og themet "mystic oval" Lenke til kommentar
CptAwesome Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Bruker for øyeblikket stock MIUI-launcher med NeonBT-temaet Har etter hvert testet de fleste "seriøse" launcherne på market (LP, Go launcher, ADW, Zeam, Claystone, Regina, og Metro, Gingerbread) men ble etter hvert lei av å bruke tid på tilpasning o.l. så da har jeg slått meg til ro med MIUI. Når dette blir for kjedelig veksler jeg til Launcher 7 Eneste ulempen med MIUI-launcheren er at enkelte widgets ikke er støttet. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Go for meg også. Gratis, rask, gode tilpasningsmuligheter, og veldig praktisk med sveiping på ikoner for å åpne andre programmer. Har S2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har prøvd både LauncherPro Plus, ADWLauncher og GoLauncher EX over lengre tid, og klarer egentlig ikke å bestemme meg for hvilken jeg liker best. For øyeblikket er jeg tilbake på LauncherPro Plus, og det blir jeg ut uka til jeg bytter telefon. Håper i det minste HTC sine telefoner har et bedre system enn Sony Ericsson sine, for det originale menysystemet i X10 mini'en er forferdelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå