borging1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Fikk ny galaxy SII i går, men opplever at de jeg prater med hører seg selv som et ekko når de snakker, og enkelte ganger er det så hvidt de hører meg. Er det noen som har et godt forslag eller må jeg sende den inn? Endret 16. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Samme til meg, det er beskyttelses dekselet/gummien som er på (om du har det?) Når jeg tar den av under en samtale, så går det noen få sekunder, så forsvinner ekkoet.. Hva som forårsaker dette er jeg usikker på. Mulig at det kan være noe statisk elektrisitet som gjør det. Er ingen data elektronikk ekspert, så noen andre må svare på det. To stk på jobben har denne tlf, men de har ikke noen problem. Vi har kjøpt beskyttelsen på samme sted/samme produsent. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Deaktiver 3G. Løste problemet til nevøen min når han opplevde det på sin S2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå