Stalthy Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Heisann! Ser etter en tv serie som (tror jeg) kom fra 90 tallet, på introen så er det noen som tar en gammel tbane, det er en jente på et par år som er med (http://www.artige.no/bilde/14593 , den var i farger selføgelig) Noen som vet hva den heter? det var også med i allefall 2 menn til, tror begge 2 jobbet i et byggefirma Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Shot in the dark, men kan det være Full House? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kjenner ikke igjen jenta på .gif-en. Når du sier 90-tallet + byggebransjen tenker jeg med en gang på Step by Step, der faren, Frank, jobber i byggebransjen Lenke til kommentar
lisad Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det der er nok ett bilde fra Full House ja. Under Samme Tak heter serien på norsk og går forøvrig på Tv Norge for tiden. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Damm du hadde rett, takk! Men så også etter step by step. To gullfunn i dag Noen steder jeg kan kjøpe de med norsk tekst? Endret 15. oktober 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Her: Platekompaniet Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jenta du ser i gif'en er spilt av Olsen twins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå