vidarkri Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har spist taco i over 40år og lever fremdeles. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 og lever fremdeles. Hvis ikke så hadde jeg blitt imponert over at du fremdeles postet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja jeg har spist Taco i noen år jeg også nå og jeg har ikke lagt på meg ett minste gram av det Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det er vel ikke det det handler om heller. Man legger ikke nødvendigvis på seg av usunn mat. Man legger på seg ved kalorioverskudd. Sunn mat handler om overskudd, hvordan kroppen fungerer og hvordan du vil ha det når du blir eldre. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Men man kan vel ikke akkurat si at taco er det mest usunne man kan få i seg hvis men kan si at det er usunt sa... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) "tacokrydder" = spisskummen, chili og paprika Stek også med litt løk og ha i en god del worchestershire-saus og en 1/3 kylling-buljongterning. Funker hver gang. Endret 12. januar 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg tror ikke at taco krydder en usunt men det at folk nesten så og si kan bli avhengig av taco. Taco i seg selv er ett meget sunt alternativ når du tenker på alt mulig annet dritt som du kan få i deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Taco er sunt som faen det! det som er er at man har så lett for å ete så store mengder av det. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Det er vel ikke det det handler om heller. Man legger ikke nødvendigvis på seg av usunn mat. Man legger på seg ved kalorioverskudd. Sunn mat handler om overskudd, hvordan kroppen fungerer og hvordan du vil ha det når du blir eldre. Siterer dette fordi det er nødvendig og terpe dette! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Taco er sunt som faen det! det som er er at man har så lett for å ete så store mengder av det. Endelig en som forstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå