KimMG Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Kjøpte Fable III her om dagen og skulle instalere det idag. Jeg satte i CD-en og instalerte som vanlig og når den var fullført fikk jeg opp denne: FEILMELDING Hadde aldri hørt om Games for Window - LIVE før... så jeg lasta det ned og registrerte meg og logga inn å og var ok, men samme feilmedling var der fremdeles. Jeg har selvfølgelig prøvd å restarte pc, restarte GFWL, reinstalere spill, kjørt CCleaner, sjekka internett tilkoblinga (og jeg er ikke kobla til hamachi eller annet slik for å forvirre) har også prøvd å kjøre som administrator. Noen flere forslag? Endret 15. oktober 2011 av KimMG Lenke til kommentar
privinius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Prøv å trykk enter når feilmeldingen kommer opp. Edit: Hvis ikke det funker, så fant jeg en annen løsning: Solution Change user account: go to control panel, click user account,create new account n add password. then go to desktop find fable 3 icon right click on it, find "run as" n click on it. it will show u 2 option. the current user account n following user. click "following user" change to new account name n put password same as did in control panel. after that it will go through vertifying process n click enter. da da congralution. Enjoy the game Pastet inn fra et annet forum, så ignorer grammatikken! -Privinius Endret 16. oktober 2011 av privinius 1 Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte Fable III her om dagen og skulle instalere det idag. Jeg satte i CD-en og instalerte som vanlig og når den var fullført fikk jeg opp denne: FEILMELDING Hadde aldri hørt om Games for Window - LIVE før... så jeg lasta det ned og registrerte meg og logga inn å og var ok, men samme feilmedling var der fremdeles. Jeg har selvfølgelig prøvd å restarte pc, restarte GFWL, reinstalere spill, kjørt CCleaner, sjekka internett tilkoblinga (og jeg er ikke kobla til hamachi eller annet slik for å forvirre) har også prøvd å kjøre som administrator. Noen flere forslag? Bare ett:IKKE kjøp spill som krever "LIVE"..Det er bare trøbbel med dette.GTA IV...huff Lenke til kommentar
KimMG Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Virker nå.. og helt sant ArkArk det er et rent h.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nja, bedre det enn Steam, men det sier seg jo selv. Har aldri hatt problemer med GFWL, men Steam er bannlyst fra maskinen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå