Gå til innhold

Fable 3 installasjon - hva betyr denne meldingen?

Anbefalte innlegg

Kjøpte Fable III her om dagen og skulle instalere det idag. Jeg satte i CD-en og instalerte som vanlig og når den var fullført fikk jeg opp denne:

FEILMELDING

Hadde aldri hørt om Games for Window - LIVE før... så jeg lasta det ned og registrerte meg og logga inn å og var ok, men samme feilmedling var der fremdeles. Jeg har selvfølgelig prøvd å restarte pc, restarte GFWL, reinstalere spill, kjørt CCleaner, sjekka internett tilkoblinga (og jeg er ikke kobla til hamachi eller annet slik for å forvirre) har også prøvd å kjøre som administrator.

Noen flere forslag?

Endret av KimMG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å trykk enter når feilmeldingen kommer opp. :)

Edit: Hvis ikke det funker, så fant jeg en annen løsning: Solution Change user account: go to control panel, click user account,create new account n add password. then go to desktop find fable 3 icon right click on it, find "run as" n click on it. it will show u 2 option. the current user account n following user. click "following user" change to new account name n put password same as did in control panel. after that it will go through vertifying process n click enter. da da congralution. Enjoy the game

Pastet inn fra et annet forum, så ignorer grammatikken!

-Privinius

Endret av privinius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Fable III her om dagen og skulle instalere det idag. Jeg satte i CD-en og instalerte som vanlig og når den var fullført fikk jeg opp denne:

FEILMELDING

Hadde aldri hørt om Games for Window - LIVE før... så jeg lasta det ned og registrerte meg og logga inn å og var ok, men samme feilmedling var der fremdeles. Jeg har selvfølgelig prøvd å restarte pc, restarte GFWL, reinstalere spill, kjørt CCleaner, sjekka internett tilkoblinga (og jeg er ikke kobla til hamachi eller annet slik for å forvirre) har også prøvd å kjøre som administrator.

Noen flere forslag?

Bare ett:IKKE kjøp spill som krever "LIVE"..Det er bare trøbbel med dette.GTA IV...huff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...